اذعان اسرائیل به اسیر شدن دو نظامی خود در غزه

اذعان اسرائیل به اسیر شدن دو نظامی خود در غزه
جمعه 21 خرداد 1395 - 17:35

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نام 2 نظامی خود را که سال 2014 در تجاوز به باریکه غزه ناپدیده شده بودند ، از لیست نظامیان مقتول به لیست نظامیان مفقود و اسیر منتقل کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت عربی 21، روزنامه صهیونیستی معاریو تأکید کرد: علت انتقال نام این دو نظامی از لیست نظامیان مقتول به لیست نظامیان مفقود و اسیر اینست که اسرائیل هنوز اطلاعات کاملی درباره سرنوشت آنها به دست نیاورده است و نمی داند که آیا کشته شده اند یا اسیر هستند. 
دو نظامی صهیونیست به نام اورون شائول و هادار گولدین ژوئیه 2014 و در جریان حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، ناپدیدند شدند.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حماس) اعلام می کند که نیروهایش به یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الشجاعیه در جنوب غزه حمله کردند و بیش از 10 صهیونیست را به هلاکت رساندند و شائول آرون را به اسارت گرفتند.
شاخه نظامی حماس برای اثبات به اسارت گرفتن اورون شائول اطلاعات کارت شناسایی وی را  اعلام کرده است .
هادار گولدین نیز چند ساعت پیش از آغاز آتش بس اسیر شد.
آتش بس در اولین روز اوت 2014 اعلام شد و گروهی از نظامیان صهیونیست چند ساعت پیش از آغاز آتش بس تلاش کردند که به منطقه رفح در جنوب غزه نفوذ کنند که نیروهای شاخه نظامی حماس با کمک تونلی که حفر کرده بودند ، توانستند نیروهای متجاوز را غافلگیر کنند و تعدادی از آنها را به هلاکت برسانند و هادار گولدین را نیز اسیر کردند.
گولدین یکی از خویشاوندان موشه یعالون وزیر جنگ رژیم اسرائیل است .
شاخه نظامی حماس روز اول آوریل 2016 اعلام کرد که 4 نظامی صهیونیست را از جمله هادار گولدین و اورون شائول اسیر کرده است .

214

پربیننده ترین خبرها