شکنجه گران زندان های بحرین، اردنی هستند

شکنجه گران زندان های بحرین، اردنی هستند
جمعه 21 خرداد 1395 - 18:27

خانواده های زندانیان سیاسی زندان الحوض الجاف بحرین به مرکز بحرینی – آلمانی حقوق بشر و دمکراسی شکایت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منامه پست؛ خانواده های زندانیان سیاسی در شکوائیه خود اعلام کردند که عوامل نظام آل خلیفه به شکنجه ، ضرب و شتم و تهدید زندانیان می پردازند و آنها را در سلول های انفرادی حبس می کنند و از هیچ توهینی به آنان رویگردان نیستند. 
خانواده های زندانیان اعلام کردند که عیسی الجودر و محمد عبدالحمید جزء زندانبانهایی هستند که به شکنجه فعالان سیاسی می پردازند .
خانواده های زندانیان همچنین از وجود شکنجه گران اردنی در زندان های بحرین خبر دادند و اعلام کردند: زندانیان سیاسی می گویند که افسران اردنی هر روز به شکنجه آنها می پردازند و اماکن شکنجه فاقد دوربین است تا جرم و جنایت آنها پنهان بماند .
شکوائیه خانواده های زندانیان سیاسی بحرین حاکیست: برخی از زندانیان سیاسی در اعتراض به برخورد خشن زندانبان ها از 6 روز پیش تاکنون اعتصاب غذا کرده اند ولی زندانیان با وجود اعتصاب غذا همچنان شکنجه می شوند و زندانبان ها به آنها توهین می کنند .
مرکز بحرینی – آلمانی حقوق بشر و دمکراسی نیز با درخواست از ریاست زندان الحوض الجاف برای احترام گذاشتن به حقوق زندانیان اعلام کرد: مسئولان زندان الحوض الجاف باید به حقوق همه زندانیان احترام بگذارند و به قطعنامه 43 / 173 مجمع عمومی سازمان ملل که روز 9 دسامبر 1988 تصویب شد ، پایبند باشند. 
این مرکز حقوقی اعلام کرد : نظام حاکم بحرین باید عاملان شکنجه و بدرفتاری با زندانیان را شناسایی و محاکمه کند ولی متأسفانه تاکنون هیچ تحقیق و محاکمه ای درباره شکنجه زندانیان در کار نبوده است و اخبار واصله حاکیست که برخی از افسران اردنی در شکنجه زندانیان دست دارند و نظام حاکم نیز از این امر مطلع است.
مرکز بحرینی – آلمانی حقوق بشر و دمکراسی بر لزوم پایبندی نظام حاکم بحرین به مفاد گزارش کمیته حقیقت یاب بسیونی تأکید کرد و افزود: شریف بسیونی رئیس کمیته حقیقت یاب در پایان گزارش خود از نظام حاکم درخواست هایی کرده است که یکی از این درخواست ها آزادی همه زندانیان سیاسی است.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها