مجری مصری مطرح کرد:

ضربه کفش آمریکا برای قطری های فاقد حاکمیت

ضربه کفش آمریکا برای قطری های فاقد حاکمیت
شنبه 22 خرداد 1395 - 17:01

العالم - پس از انتشار ویدئوی توهین دو سرباز امریکایی به پرچم قطر، یک مجری تلویزیونی مصر به طور تلویحی موضع مقام های دوحه دراین زمینه را حقیرانه توصیف کرد و قطر را به دلیل حضور گسترده آمریکایی ها فاقد حاکمیت خواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " وائل الابرشی"  مجری معروف مصری که در یک ویدیو پخش شده از شبکه تلویزیونی "دریم" موضع دوحه در قبال تمسخر پرچم قطر از سوی دو سرباز آمریکایی را به باد انتقاد گرفت، در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.

الابرشی واکنش قطر به پخش ویدئویی از سربازان امریکایی که در حال تمسخر پرچم این کشور بودند، به سخره گرفت و گفت: "حال که نوبت به تمسخر پرچم رسید، مکدر می شوید!"

وی در برنامه "ده شب" در شبکه "دریم" گفت که پایگاه های امریکایی بخش بزرگی از خاک قطر را دراختیار گرفته و برای خدمت به منافع آمریکایی ها از آن استفاده می کنند  و مسلمانان و عربها را هدف قرار می دهند ... اما اینک قطر به توهین آمریکایی ها به پرچم این کشور انتقاد می کند و این درست مثل آن است که فردی، طرف مقابل خود را با پوتین بزند و طرف مقابل اعتراض کند که پوتین او تمیز نیست.

برخی منابع گزارش کرده اند که تنها پس از انتقاد تند این مجری مصری ، مقام های قطر سفیر آمریکا را احضار کرده و به وی به خاطر توهین به پرچم کشورشان اعتراض کردند.

انتقاد این فعال رسانه ای مصری از موضع قطر در قبال توهین سربازان آمریکایی به پرچم آن کشور، واکنش های مخالف و موافقی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

یکی از فعالان شبکه های اجتماعی در ذیل ویدیوی اعتراضی الابرشی نوشت:" این مسائل عادی است...مصر مجانی گاز به اسرائیل داده، امیر قطر تاج سر دولت و ملت مصر است، عو عو سگ ها به جایی نمی رسد.

فرد دیگری در یادداشتی نوشت: این مجری، مزدور است و هیچ مقبولیتی ندارد، فقط دروغ می گوید و در قبال دریافت پول تن به هر کاری می دهد.

خاطرنشان می شود که انتشار ویدئوی توهین به پرچم قطر توسط دو سرباز آمریکایی موجب بروز اعتراض هایی در سطح مردم و مقام های قطر شد.

این نوار ویدیوئی یک سرباز مرد و یک سرباز زن آمریکایی را کنار پرچم های آمریکا و قطر ایستاده و درحال اشاره به پرچم قطر وتمسخر و خندیدن، نشان می دهد.

این نوار با انتقادهایی از سوی قطری ها در شبکه های اجتماعی روبه رو شد و روزنامه قطری "العرب"این اقدام را توهین به پرچم قطر دانسته است.

213-9

پربیننده ترین خبرها