چشم دستگاه امنیتی در سراسر بحرین گسترده می شود!

چشم دستگاه امنیتی در سراسر بحرین گسترده می شود!
شنبه 22 خرداد 1395 - 18:31

العالم- رژیم آل خلیفه در تازه ترین اقدام برای کنترل گسترده حرکت های انقلابی، اماکن عمومی و خصوصی را ملزم به نصب دوربین های مدار بسته مرتبط با دستگاههای امنیتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم آل خلیفه در چارچوب این اقدام امنیتی همه موسسات  آموزشی خصوصی، جمعیت های خیریه، فروشگاه ها و اماکن تجاری و صنعتی و مجتمع های مسکونی را ملزم به نصب دوربین های امنیتی کرد.

روزنامه "الایام" امروز گزارش کرد، شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین دستورالعمل نصب دوربین های مدار بسته را در هشت ماده صادر کرده و از صاحبان و مدیران اینگونه مراکز خواسته است در سریعترین زمان به این کار اقدام کنند.

بر اساس این تصمیم دوربین ها باید به مرکز کنترل امنیتی در وزارت کشور مرتبط شود و صاحبان مکان هایی که دوربین درآن نصب شده موظف به پرداخت هزینه های نصب و تعمیر و نگهداری آن هستند.

معدوم و یا پاک کردن اطلاعات ضبط شده به وسیله این دوربین ها به مدت 120 روز ممنوع است و همه مراکز باید طی شش ماه آینده خود را با این تصمیم وزارت کشور هماهنگ کنند.

براساس این تصمیم وزرات کشور بحرین، مالکان و مسئولان اماکن ذکر شده باید ضمن ایجاد اتاق کنترل در مراکز خود، دوربین و دستگاه های امنیتی را به صورت 24 ساعته فعال نگه دارند. 

213-9

پربیننده ترین خبرها