ویدئوی جدید از مجریان عملیات تل آویو

شنبه 22 خرداد 1395 - 20:31

العالم - ویدئوی جدیدی از عملیات دو فلسطینی در تل آویو منتشر شده است که نشان می دهد آنها با خونسردی کامل به سمت محل اجرای حمله خود به صهیونیست ها پیش می روند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دو جوان فلسطینی چهارشنبه شب هفته گذشته دریکی ازرستوران های مرکز شهر تل آویو درنزدیکی وزارت جنگ اسرائیل که محل رفت و آمد صدها صهیونیست است، به سمت اشغالگران تیراندازی کردند که در آن چهار صهیونیست کشته و بیش از 10 نفرمجروح شدند. برخی منابع تعداد کشته های صهیونیست ها را 3 نفر اعلام کرده اند.

" محمد احمد موسی مخامره" و " خالد محمد موسی مخامره " مجریان این عملیات با پوشیدن کت و شلوار و با تسلط کامل بر اعصاب خود در خیابان نزدیک رستوران به آرامی و با رعایت تمام جوانب احتیاطی برای جلوگیری از شناسایی شدن قبل از عملیات ، به سمت رستوران قدم برداشتند.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی این دو جوان را پس از اجرای عملیات دستگیر کردند که یکی از آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جراحات سطحی برداشت.

منابع رژیم صهیونیستی با انتشار فیلمی از دوربین های مدار بسته در مسیر مجریان عملیات، اعلام کردند که مجریان عملیات در لباس یهودیان مذهبی و با استفاده از اسلحه "کاولو" اقدام به تیراندازی کردند.

9

پربیننده ترین خبرها