جزئیاتی تازه دربارۀ انفجارهای تروریستی منطقه زینبیه

جزئیاتی تازه دربارۀ انفجارهای تروریستی منطقه زینبیه
يکشنبه 23 خرداد 1395 - 11:02

نیروهای ارتش سوریه جزییاتی را درباره حملات انتحاری دیروز (شنبه22 خرداد ماه) به منطقه زینبیه فاش کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت المنار با انتشار اطلاعاتی به نقل از ارتش سوریه، تأکید کرد که نیروهای ارتش سوریه صبح شنبه یک خودروی "پیک اپ" سفید رنگ را با 3 سرنشین در محل پست ایست و بازرسی الذیابیه در جنوب دمشق متوقف کردند.

نیروهای سوری پس از آنکه به این خودرو مشکوک شدند آن را برای بازرسی متوقف کردند. در بازرسی مدارک سرنشینان مشخص شد که همه انها انتحاری هستند و مدارک جعلی دارند لذا این سه سرنشین به شدت هراسان و دستپاچه شدند یکی از آنها از خودرو پیاده شد و خودرو به سرعت به حرکت به سمت بازار ادامه داد. در این بین عنصر انتحاری که پیاده شده بود اقدام به انفجار کمربند انتحاری خود در محل پست ایست و بازرسی کرد در حالی که خودروی یادشده به سرعت خود را به خیابان "التین" رسانده و به این ترتیب انفجار دوم در ابتدای این خیابان به وقوع پیوست.
البته گروه تروریستی داعش که مجری و عامل این انفجار بود در عملیات خود شکست خورد زیرا مشخص شد که خودروی "پیک آپ" قصد داشت وارد بازار شود و عنصر انتحاری دوم و سوم خود را پس از رسیدن آمبولانس در آنجا منفجر کنند؛ اگر این نقشه اجرا می شد، شمار بسیار زیادی از مردم کشته می شدند.

208 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها