جنجالی‌ترین عکس نوشته‌های‌ فیسبوکی!

جنجالی‌ترین عکس نوشته‌های‌ فیسبوکی!
يکشنبه 23 خرداد 1395 - 15:20

طی روزهای اخیر انتشار 2 عکس نوشته از طریق شبکه‌های اجتماعی شبکه خبری العالم درخصوص عربستان و لیست سیاه سازمان ملل، با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران عرب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نخستین عکس نوشته مربوط به "سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان است که دو ضربه دردناک از آمریکا و سازمان ملل دریافت کرده است؛ یکی از این ضربه ها مربوط به تأکید واشنگتن بر تروریستی نبودن گروه انصارالله یمن، و دیگری افزودن نام عربستان به لیست سیاه سازمان ملل متحد به دلیل کشتار کودکان یمنی است.
کاربران و مخاطبان شبکه العالم، با استقبال از این عکس نوشته، مطالب انتقاد آمیز بسیاری را علیه آل سعود و اقدامات جنایتکارانه ائتلاف عربستان در یمن مطرح کرده اند.
درهمین راستا کاربری به نام "محمود ابو شاکر الاسدی" نوشت: عربستان و ائتلاف عربی و حکام این کشورها، تروریست هستند و به امت عربی خیانت کرده اند ...

کاربر دیگری به نام "جیهان العلبی" نوشت: قطعا ضربه دیگری هم در راه است که از جانب خداوند خواهد بود.

این عکس نوشته در فیسبوک العالم نزدیک به 6 هزار بار به اشتراک گذاشته شده است و بیش از هزار نفر زیر آن دیدگاه خود را نوشته اند و 21 هزار نفر نیز آن را تأیید کرده‌اند. بیش از یک میلیون نفر این تصویر را دیده‌اند.
 

اما عکس نوشته دوم مربوط به "بان کی مون" دبیرکل سازمان ملل متحد است که چند ساعت پس از اعتراض سفیر سعودی، نام این کشور را از لیست سیاه این سازمان حذف کرد.
این عکس نوشته نیز با استقبال گسترده ای از سوی کاربران و مخاطبان همراه شد.
کاربری به نام "Atawa Ammar" نوشت: قطعا اسرائیل و پول عربستان و سلطه آمریکا، در تصمیم‌های سازمان ملل نقش بازی می کنند ..
"عقيل سلمان" هم تأکید کرد: آل سعود با گدایی از دوستان صهیونیست خود که بر تصمیم گیریهای سازمان ملل و مؤسسات آن سیطره دارند، باعث عقب نشینی این سازمان از تصمیم هایش شد؛ هیچ فرد عاقلی غیر از این موضوع را باور نمی کند.. به این مرد (بان کی مون) ظلم نکنید، او بدون رضایت صهیونیستها نمی توانست به این پست برسد.

این عکس نوشته نیز 27 هزار بار از سوی مخاطبان العالم به اشتراک گذاشته شده و نزدیک به 2 هزار نفر درباره آن اظهار نظر کرده اند. 29 هزار نفر نیز این عکس نوشته را تأیید کرده‌اند. بیش از 2 میلیون نفر نیز این عکس نوشته را دیده اند.

پربیننده ترین خبرها