تصاویر اختصاصی از داخل یکی از مناطق آزاد شده فلوجه

دوشنبه 24 خرداد 1395 - 12:24

الکرمه ـ شرق فلوجه (العالم) ـ گروه تروریستی داعش بیش از 20 فرد مسلح خود را که از درگیری های فلوجه فرار کرده بودند، اعدام کرد.

حیدر قاسم خبرنگار شبکه خبری العالم در گزارشی از شهر الکُرمه گفت: بعد از این که نیروهای عراقی مناطق الصبیحات و محله الاطباء و جبیل را پاکسازی کردند، داعش بیش از 20 فرد مسلح خود را که از درگیری ها در مرکز شهر فلوجه فرار کرده بودند اعدام کرد.

وی افزود: در محور جنوبی نزدیک شهر الکُرمه، شهر الصبیحات قرار دارد، که نیروهای مشترک عراقی بعد از درگیری های شدید با افراد مسلح داعش آن را آزاد کرده اند و اکنون به شهر ارواح تبدیل شده است. افراد مسلح داعش این شهر را ویران کرده اند.  

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: در شهر الکُرمه درگیریهای بسیار شدیدی بین نیروهای عراقی و گروه تروریستی داعش رخ داده است. نیروهای عراقی این منطقه راهبردی را دست داعش آزاد کرده اند. شهر الکرمه از مهم ترین پایگاههای داعش بود و اکنون امنیت به این شهر بازگشته است.

وی افزود: نیروهای عراقی پس آزاد سازی این شهر صدها بمب کارگذاشته شده در خانه های مردم را خنثی کردند. گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن نیروهای عراقی یا شهروندان، این شهر را به طور کامل بمب گذاری کرده است. نیروهای عراقی و بسیج مردمی بسیاری از خانواده ها را به اردوگاههای آوارگان منتقل کرده اند تا امنیت این شهر را تامین کنند و همه بمب هایی را که تروریست های داعش کار گذاشته است، خنثی کنند.  

سرگرد سعدی محمود فرمانده هنگ ارتش عراق در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت که داعش فقط ویرانی به جا گذاشته است. داعش غیرنظامیان بیگناه را محاصره و از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

204 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها