دلیل حضور یافتن وزیر جنگ اسرائیل در مرزهای لبنان

دلیل حضور یافتن وزیر جنگ اسرائیل در مرزهای لبنان
چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 20:20

العالم - "آویگدور لیبرمن" وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی پس از انتصاب در پست جدید خود از مرزهای جنوب لبنان بازید کرد و دشوارترین بخش مأموریتش را در کابینه نتانیاهو به عنوان وزیر جنگ بررسی کرد؛ اولین مأموریت وزیر جنگ جدید نتانیاهو بررسی بزرگترین عامل چالش اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایلیران طال" خبرنگار نظامی شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «بازدید لیبرمن از مرزهای شمالی بسیار حائز اهمیت است و افسران نظامی از حضور ناگهانی وی در مرزهای شمالی آنهم با لباس رسمی شگفت زده شدند، چرا که وزرای جنگ اسبق همواره با لباس نظامی در این مناطق حاضر می شدند».
طال افزود: «لیبرمن برنامه بازدید خود از مناطق مرزی را از منطقه رأس الناقوره آغاز کرد و از اوضاع مرزهای آبی بطور مستقیم مطلع و سپس راهی مرزهای شمالی شد».
خبرنگار نظامی شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی ادامه داد: «لیبرمن به منظور نظارت مستقیم بر تحرکات حزب الله و بررسی آمادگی ارتش اسراییل برای فعال شدن جبهه شمال عازم این منطقه شد. لیبرمن هدف بازدید از مرزهای شمالی را حمایت از حریم مرزهای اسرائیل توصیف کرد.»
وی همچنین گفت: «احتمال می رود لیبرمن، سرتیپ "اویو کوخافی" معاون سابق ستاد ارتش و فرمانده منطقه شمال را بعنوان رئیس ستاد ارتش اسراییل معرفی کند».
 

پربیننده ترین خبرها