کنترل ارتش سوریه بر مناطقی در حومۀ لاذقیه +ویدیو

پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 - 11:31

ارتش سوریه و متحدانش پس از وارد کردن خسارتهای و تلفات سنگین به گروههای تروریستی در جبهه حومه شمالی لاذقیه در محور عطیره، ارتفاعات استراتژیک و منطقه عین عیسی در این جبهه را به تصرف خود درآوردند.

خبرنگار شبکه العالم از حومۀ لاذقیه گزارش داد، ارتش سوریه و متحدانش با پیشروی در این منطقه، بهتر می توانند خطوط امدادرسانی به تروریستها را زیر اتش گرفته و در مرحله آن را به طور کامل قطع کنند.
ارتش و متحدانش همچنین با دفع حملات مداوم گروههای تروریستی و پیشروی به سمت مواضع آنها و عقب راندن این گروههای تروریستی از مناطقی مثل پستهای 616 و 474 و عین عیسی، مناطق دیگری را در حومه شمال شرق لاذقیه به خصوص در محور عطیره – الحیاه به طور کامل آزاد کردند.
یکی از فرماندهان میدانی ارتش در همین محور به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه به تازگی مواضع و محل تجمع و محورهای حرکت گروههای تروریستی را زیر آتش گرفته و اقدام به تعقیب عناصر و دسته های وابسته به این گروهها کرده است.
ارتش سوریه با این پیشرویهای جدید می تواند حداقل، مقدار سلاحها و مهماتی را که از مرز ترکیه برای گروههای تروریستی ارسال می شود محدود کند.
این فرمانده سوری در ادامه گفت: در محور دیگری از منطقه عملیاتی، ارتش حملات مکرر عناصر جبهه النصره را دفع کردند. این گروه تروریستی از آنجا که در مرزهای موقت سوریه با ترکیه مستقر هستند، از سوی حکومت ترکیه پیوسته تحریک می شوند.
ارتش سوریه و متحدانش با تصرف مناطق جدید در حومه شمال شرق لاذقیه، فرصت و توان بیشتری را برای محاصره کامل تروریستها و قطع خطوط امدادرسانی به آنها - که از حومه لاذقیه تا حومه حماه و ادلب امتداد دارد – به دست آورده است.
با اینکه گروههای تروریستی همچنان به حمله های مستمر نفوذی خود در جبهه حومه شمال شرقی لاذقیه ادامه می دهند، ارتش سوریه و متحدان، با دفع این حمله ها خسارتها و تلفات سنگینی به تروریستها وارد آورده و مناطق اشغال شده بیشتری را آزاد می کنند و به این ترتیب کمربند آتش امنی را برای خود ایجاد می کنند.

208 

پربیننده ترین خبرها