فیلم؛ کشیش آمریکایی: افسوس که متین همه را نکُشت!

پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 - 18:12

یک کشیش آمریکایی با استقبال از اقدام تیرانداز اورلاندو، از این که شماری از حاضران در آن کلوپ شبانه جان سالم به در برده‌اند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این کشیش که راجر کامینیز نام دارد، در سخنانی، "مصیبت واقعی" در حمله اورلاندو را "کشته نشدن همۀ حاضران در محل" دانست و گفت: به نظر من این یک کار بسیار خوب است و کشتن این قبیل افراد، به اصلاح جامعه کمک می کند.

وی در سخنان خود تاکید کرد: از من می پرسند که آیا از کشته شدن 50 نفر در این کلوپ شبانه ناراحت هستی؟! پاسخ من قطعا منفی است، زیرا این سوال مثل آن است که بپرسند: آیا از کشته شدن 50 متجاوز به کودکان ناراحتی؟! من ناراحتم که چرا این شخص، کار خود را به نحو احسن انجام نداد و همۀ آنها را نکشت.

در همین حال، شماری از راستگرایان مسیحی، کشته شدگان را "جاودانه در آتش جهنم" توصیف کردند و از کشته شدن همجنسگرایان استقبال کردند.

چندی پیش هم یک کشیش دیگر در نشستی با عنوان "آزادی در ادیان" که سه تن از نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا و از رقبای ترامپ در آن حضور داشتند، در سخنانی در حالی که انجیل را در دست داشت، اعلام کرده بود که همۀ همجنسگرایان در آمریکا باید کشته شوند، زیرا بر اساس تعالیم انجیل مقدس، اعدام همجنسگرایان واجب است.

وی گفت: اینها حرف من نیست. سخن انجیل است و من از بیان آن خجالت نمی کشم و حاضرم در راه انتشار و ترویج آن، به زندان هم بروم.

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها