تفنگداران آمریکایی پس از تجاوز، با دخترک عراقی چه کردند؟

تفنگداران آمریکایی پس از تجاوز، با دخترک عراقی چه کردند؟
پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 - 21:38

فارین پالیسی نوشت: برخی از نظامیان آمریکایی اموالی را در عراق به سرقت بردند و عراقی‌ها را شکنجه کردند و کشتارهایی و جنایاتی وحشتناک‌تر از رسوایی زندان ابوغریب مرتکب شدند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، توماس رکس در مقاله ای در مجله آمریکایی فارین پالیسی نوشت: دونالد ترامب کاندید احتمالی جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری، حق دارد جنایات نظامیان آمریکایی را برملا کند و توضیح دهد که برخی از آنان نه تنها از صندوق های پرداخت غرامت، بلکه پول توجیبی عراقی ها را نیز به سرقت بردند.
رکس خاطرنشان کرد: 9 تن از نظامیان آمریکایی مشغول خدمت در یکی از پست های بازرسی  واقع در غرب عراق هزاران دلار به سرقت بردند، اما جریمه نشدند زیرا مشخص نشد قربانیان چه کسانی هستند.
وی گفت : یک تفنگدار آمریکایی اعتراف کرد که عملیات سرقت تقریبا در تمامی پست های بازرسی انجام می گرفت. برخی دیگر از نظامیان گفتند که ارتکاب جرم در میان سربازان نقاط بازرسی موضوع رایجی بوده است.
رکس اظهار داشت: به این گونه سرقت ها اهمیت داده نمی شد زیرا این اموال در مقایسه با هزینه سنگین جنگ چیزی نبود. جنگ علیه عراق برای آمریکا در هر دقیقه دویست هزار دلار هزینه در بر داشت.
وی توضیح داد: جرم و جنایت و رسوایی فقط در زندان ابوغریب خلاصه نمی شود بلکه تفنگداران آمریکایی در شهرک الحدیثه واقع در غرب عراق به یک دختر 14 ساله عراقی تجاوز کردند و سپس او را به آتش کشیدند و تمامی افراد خانواده اش را قتل عام کردند.
وی افزود: نظامیان آمریکایی همچنین دو عراقی را درون رودخانه دجله انداختند که در نتیجه آن یکی از آنان غرق شد و جان خود را از دست داد.

209

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها