گزارش العالم از آخرین وضعیت نبرد در فلوجه

پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 - 23:05

فلوجه، العالم - نیروهای ارتش عراق چند منطقه را در جنوب و جنوب شرق شهر فلوجه استان الانبار آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش عراق همچنین به خوبی در محور جنوبی شهر فلوجه پیشروی می کنند و از پشتیبانی عشایر برای سرکوب تروریست های داعشی برخوردار هستند. 
فرماندهی پلیس عراق امروز پنجشنبه از هلاکت 23 تروریست در مناطق الرساله و الخضراء در جنوب فلوجه خبر داد و اعلام کرد که ده ها مین نیز که داعش در این مناطق کارگذاشته بود، خنثی شد.
ستاد اطلاعات جنگ ارتش عراق هم اعلام کرد که نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم نیز وارد منطقه نزال در جنوب فلوجه شده اند و نیروهای واکنش سریع وزارت کشور کنترل خیابان الستین را در مرکز این شهر به کنترل خود درآورده اند. ساختمان های خیابان الستین یکی از مهمترین مراکز استقرار تروریست های داعشی بود.
مناطق الطالعه، بستان التکریتی و ریکان در جنوب شرق فلوجه نیز به تازگی آزاد شده و مسیر پشتیبانی داعش بین منطقه الحلابسه و مرکز فلوجه نیز به کنترل نیروهای عراقی درآمده و مسدود شده است.
ارتش عراق همچنین سدّ جنوب شهر فلوجه و منطقه الهیتاویین این شهر را از تروریست ها پاکسازی کرده است و هم اکنون خود را برای حمله به منطقه الشیتی که تحت محاصره اش است، آماده می کند.
ارتش عراق با هدایت آب سد جنوب شهر فلوجه به سوی چند تونلی که داعش در این شهر حفر کرده بود، توانست این تونل ها را تخریب کند.
سیطره داعش بر سد جنوب شهر فلوجه باعث نگرانی مردم استان های مرکزی و جنوبی عراق درباره محرومیت خود از آب رودخانه فرات شده بود ولی ارتش توانست تروریست های داعشی را سرکوب و این سد را به کنترل خود در آورد.

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

214

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها