حزب الله درگیری با ارتش سوریه را تکذیب کرد

حزب الله درگیری با ارتش سوریه را تکذیب کرد
شنبه 29 خرداد 1395 - 10:44

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای ادعا و دروغ پردازیها مبنی بر درگیری نیروهایش با ارتش سوریه یا گروههای هم پیمان در چند روز گذشته را قاطعانه رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت شبکه المنار، حزب الله لبنان در بیانیه خود همچنین ادعای شهید شدن شماری از نیروهایش در حملات هوایی ارتش سوریه و درگیری های دیگری بین نیروهایش با گروههای هم پیمان را رد کرد و انتشار دهندگان این افتراها و دروغ پردازیها را با سرویسهای اطلاعاتی داخلی و عربی و بین المللی مرتبط دانست، و هدف از این کار را نیز بالا بردن روحیه مایوس گروههای مرتبط با آمریکا و اسرائیل و اهرم های تکفیری اش دانست.

در این بیانیه آمده است: شماری از رسانه های داخلی و عربی در چند روز گذشته یک سری دروغ پردازیها را درخصوص وضعیت میدانی در سوریه پخش کردند که ما این ادعاها و دروغ پردازیها را که قاطعانه رد می کنیم. اینها از ماشین تبلیغاتی پخش می شود که به دروغ گویی و افترا زدن و وارونه جلوه دادن حقایق و گمراه کردن افکار عادت کرده اند و با سرویسهای اطلاعاتی داخلی و عربی و بین المللی مرتبط هستند.

این بیانیه تاکید کرد: مبارزان حزب الله در برهه اخیر در حومۀ شهر حلب و مناطق دیگر سوریه در نبرد شدید و مستقیم با گروههای ترور و تکفیر به شهادت رسیده اند؛ نه آنگونه که این ابزارهای رسانه ای ادعا می کنند.

این بیانیه افزود: ما بر عمق ائتلاف و رابطه مستحکم خود با ارتش سوریه و سایر هم پیمانان خود در خاک سوریه تاکید می کنیم. این پیوند، پیوند خون و شرافت ووفاداری و سرنوشت مشترک و مقاومت ثابت و نبرد واحد تا تحقق پیروزی و بیرون راندن تروریسم است.

پربیننده ترین خبرها