صحنه‌هایی از عملیات ارتش سوریه در حومه حلب

دوشنبه 31 خرداد 1395 - 11:45

گروههای تروریستی تکفیری در پایگاه های اجتماعی خود از کشته شدن دهها نفراز اعضا و مسئولان میدانی گروه موسوم به جیش الفتح و جبهه النصره در حومه جنوبی حلب اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سانا، در برخی از صفحات پایگاه های اجتماعی گروههای تروریستی به کشته شدن 167 تروریستی که 24 نفر از آنان مسئول میدانی بودند، اشاره شده که طی سه روز گذشته در حومه جنوبی حلب به هلاکت رسیده اند.

گفتنی است عمار الخالد، أبو يحيى تقاد، أبو عبد الرحمن سياف، بلال الواو ملقب بـه أبي أحمد یکی از فرماندهان میدانی سپاه شام، ابو سياف الحمصي، محمد الشقران، محمد مصطفى الشبيب، مسئول هماهنگی تروریستهای انتحاری با عربستان سعودی، ابو اسلام الجزراوي وعبد الله محمود خشان مسئول بمب گذاری خودروها از جمله افرادی هستند که طی سه روز گذشته کشته شده اند.

گروههای تروریستی هم چنین از خسارتهای فراوان به مهمات و تجهیزاتشان از جمله انهدام 5 خوردوری سنگین، دو خودروی بی ام بی، 34 خودروی دیگر و توپخانه ها و سکوهای پرتاب موشک متعلق به گروههای تروریستی، انهدام اتاق های عملیات میدانی و دو اتاق اصلی که مهم ترین آن اتاق عملیات تروریستهای سپاه شام در کفرجوم است و یک اتاق عملیات دیگر در قبتان الجبل خبر داده اند.

217 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها