جشن شیطانی در افتتاحیه بزرگترین تونل جهان!

جشن شیطانی در افتتاحیه بزرگترین تونل جهان!
سه شنبه 1 تير 1395 - 22:48

العالم ـ جشن افتتاح طولانی ترین تونل جهان در سوئیس که اخیرا همراه با جشن شیطان پرستان برگزار شد، به عقیده بسیاری از مردم موجب شد تا انتقام الهی دامن برخی از کشورهای اروپایی را بگیرد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، طولانی ترین تونل جهان، از میان رشته کوههای آلپ، که معجزه ای در جهان مهندسی به شمار می آید، با هزینه ای بالغ بر 9.83 میلیارد فرانک، در 1 ژوئن جاری در سوئیس افتتاح شد.

جشن افتتاح این تونل که با حضور انگلا مرکل صدراعظم آلمان و فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه و شماری از رؤسای کشورهای اروپایی برپا شد، با جشن شیطان پرستی نیز همراه بود که طی آن شیطان پرستان مناسک و مراسم خاص خود را اجرا کردند و اعجاب حاضران را برانگیختند.

تارنمای روسیا الیوم گزارش کرد، بسیاری از مؤمنان، بر این باورند که خداوند سریعا از این اقدام "کفر آمیز" انتقام گرفت...انتقام الهی در وقوع سیل های مرگبار در فرانسه و آلمان که شماری کشته و مجروح و خسارتهای مادی گسترده برجای گذاشت، تجلی یافت.

تونل «گوتارد»(Gotthard) که ساخت آن 17 سال طول کشیده است، هزینه‌ای بالغ‌بر 12.2 میلیارد فرانک سوئیس (معادل 12 میلیارد دلار) بوده است. 

مراسم افتتاح این تونل 57 کیلومتری که از میان کوه‌های آلپ می‌گذرد اواسط خرداد ماه برگزار شد.

210-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها