زیبارویانی که برای "داعش" یارکشی می کنند!

زیبارویانی که برای
چهارشنبه 2 تير 1395 - 17:48

العالم - گروه تروریستی داعش در سوریه، برای جذب تروریست، زنان زیبارو را بر سر راه جوانان قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک جوان آمریکایی که پدرش دارای اصالت فلسطینی و مادرش آمریکایی است، تا چندی پیش زندگی مرفه و راحتی در آمریکا داشت و با دین و مذهب بیگانه بود، ما از زمانی که با زن سوری عضو گروه تروریستی داعش دیدار کرده، زندگیش به طور کامل متحول شده است.

پایگاه "الوفد" در گزارشی نوشت: «زندگی این جوان آمریکایی پس از ملاقات با زن داعشی سوری به طور کامل متحول شد و پس از مدتی به جرم عضویت در داعش به دست نیروهای پیشمرگ کُرد در عراق دستگیر و برای محاکمه به مقامات آمریکایی داده شد».

"محمد خویس"، جوان 26 ساله آمریکایی، دارای مدرک دانشگاهی است و به عقیده خانواده اش جوانی سالم و صلح طلب بود که بعد از فارغ التحصیلی در یک بانک مشغول فعالیت شد.
وی پس از مدتی با دختری سوری آشنا شد و این دختر سوری تصاویر و فیلم هایی از فعالیت های داعشی ها به او نشان داد و حکایت هایی از "رشادت ها و دلاوری های"! تروریست ها را برای او تعریف و وی را به جهاد متقاعد کرد و در عین حال روابطی عاشقانه با او آغاز کرد تا بتواند او را بفریبد.

براساس این گزارش، جوان آمریکایی تصمیم گرفت که همراه این دختر به ترکیه سفر کند و از آنجا به سوریه و سپس برای پیوستن به داعش به عراق برود.
دختر داعشی اواسط سال گذشته، این جوان آمریکایی را به اردوگاه های آموزشی داعش در عراق برد.

محمد در بازجویی ها اعتراف کرد که کار به جایی رسیده بود که دوست داشت عامل انتحاری شود تا وفاداری خود را به داعش ثابت کند. او گفت در اردوگاه های داعش در کنار چند تروریست خارجی دیگر که از طریق زنان زیباروی داعشی جذب این گروه شده بودند، آموزش استفاده از سلاح  و اجرای عملیات تروریستی در آمریکا را دیده است.

براساس این گزاش، نیروهای پیشمرگ کرد، این جوان آمریکایی را در نزدیکی مرز عراق به همراه چند دستگاه تلفن همراه، نقشه های مربوط به ترکیه، عراق و سوریه و نیز تصاویری از انفجار مرکز تجارت جهانی 11 سپتامبر بر روی گوشی او بازداشت کردند و او را برای محاکمه به آمریکا فرستادند.

هرچند که دادستان کل آمریکا، دست کم 85 آمریکایی را به عضویت در داعش متهم کرده است، اما محمد نخستین آمریکایی داعشی دستگیر شده در عراق است؛ این درحالی است که براساس گزارش گنگره آمریکا، تاکنون بیش از 250 آمریکایی توانسته اند برای جنگیدن در کنار گروه های تروریستی، وارد عراق و سوریه شوند و حدود 20 نفر هم در سوریه کشته شده اند. 20 آمریکایی دیگر نیز همچنان در کنار تروریست ها می جنگند.

محمد در بازجویی ها، ضمن ابراز تاسف و پشیمانی از این که چنین راهی رفته است، گفت: «برای پیوستن به گروه تروریستی داعش فریب دختر داعشی را خورده است».
وی خطاب به ملت آمریکا گفت: «زندگی در کنار گروه تروریستی داعش، بسیار ناگوار است».

213-201-220

پربیننده ترین خبرها