داعش اینگونه روزه خواران را مجازات می کند +تصاویر

داعش اینگونه روزه خواران را مجازات می کند +تصاویر
چهارشنبه 2 تير 1395 - 22:39

العالم- گروه داعش تصاویری از مجازات افرادی را که مدعی است درماه رمضان در سوریه روزه خواری کرده اند، منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر داعش شش سوری را بر روی جاده ای کشیده و بر سینه های آنان عنوان "روزه خوار" و "سیگاری" آویزان کردند.

داعش اعلام کرده که این افراد به علت روزه خواری در ملا عام در ظهر روز ماه مبارک رمضان متحمل چنین مجازاتی شده اند.

عناصر داعش همچنین در شهر المیادین، دراستان دیرالزور در شرق سوریه، سه شهروند کُرد را به بهانه روزه خواری به صلیب کشیدند و به مدت چندین ساعات آن ها را در قفس حبس کردند.

روزنامه "The Times" به نقل از منابع محلی نوشت: «دو نفر نزدیک از این روزه خواران در مقر پلیس "داعش" در شهر المیادین به صلیب کشیده شدند و نفر سوم در شهر البوکمال در مجاورت المیادین همین مجازات را متحمل شد».

"جلال أحمد"، رئیس مرکز نظارت برعدالت برای زندگی در دیرالزور، گفت که هر یک از این سه نفر متحمل 70 ضربه شلاق هم شده اند.

یکی از شهروندان هم به ARA News گفت: «شناسایی و یافتن افراد روزه خوار کار بسیار آسانی است، هنگام عبور شهروندان از آن ها سوال می شود که روزه هستند یا نه، یکی از عناصر داعش دهان فرد را بو می کند و انگشتان و دندان هایش را بررسی می کند. بسیاری از آن ها اقرار می کنند که به علت بیماری یا بهانه های دیگر نمی توانند روزه بگیرند. همین مساله باعث می شود که مورد عفو قرار نگیرند و مجازات شوند».

 گروه تروریستی داعش با تفسیر های افراطی و بی اساس از احکام و آموزه های اسلامی جنایت های فراوانی را، به نام اجرای احکام دین، در حق مسلمانان مرتکب شده است.

220 -201- 215

پربیننده ترین خبرها