حملات گستردۀ تروریستها به اهالی حلب +ویدیو

پنج‌شنبه 3 تير 1395 - 17:47

سوریه (العالم) – حملات گروه های تروریست به محله های "حلب" با موشک های دست ساز و کپسول گاز انفجاری به شهادت 6 شهروند و زخمی شدن شماری دیگر منتهی شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه "العالم"، تروریست ها بیشتر از 120 موشک و کپسول گاز به محله های "الخالدیه"، "الموکامبو"، "الطب العربی"، "الاشرفیه"، " محور شیحان" و خیابان "النیل" شلیک کردند که 6 نفر از جمله یک کودک و زن به شهادت رسیده و دو شهید نیز همچنان مجهول الهویه هستند.
گلوله باران تروریست ها علیه "نبل" و "الزهراء" نیز به شهادت یک زن انجامید.  
ارتش سوریه و هم پیمانانش در پاسخ، مراکز آتشباری تروریست ها و همچنین محل تجمع آنان را در روستاهای "حیان"، "حریتان"، "بیانون"، "عندان" و اردوگاه "حندرات" در شمال حلب را گلوله باران کردند. 
ارتش سوریه در "حمص" حمله گروه تروریستی "داعش" به سیلو های شرق "تدمر" را خنثی  کردند.
همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع تروریست ها در شهر های "السخنه"، اطراف "جبل الثرده" و میدان "بانوراما" در حومه "دیر الزور" را در هم کوبیدند.   
ارتش سوریه و هم پیمانانش در غرب "داریا" واقع در "غوطه غربی" در اطراف دمشق 25 مزرعه در جنوب فرودگاه "المزه" و شمال "صحنایا" با مساحت 500 متر در 250 متر آزاد ساخته و شماری از تروریست ها را به قتل رسانده و مجروح کردند.    
"نیروهای سوریه دمکراتیک" به ورودی شهر "منبج" نزدیک تر شدند که باعث شده داعش انتحاری های بیشتری را در مسیر این نیرو اعزام کند تا شاید مانع پیشروی آنان شود.  
میدان "الکتل"، سیلوها، آسیاب ها و کانال "الشیخ طباش"، همچنین جاده های اصلی شهرهای "الباب" و منبج تحت سیطره نیروهای سوریه دمکراتیک است.   
206
 

پربیننده ترین خبرها