جنایت جدید آل سعود در استان لحج

پنج‌شنبه 3 تير 1395 - 23:02

یمن (العالم) – ائتلاف سعودی با ارتکاب جنایت در منطقه "القبیطه" در استان "لحج" 11 کارگر را به شهادت رساند و 7 نفر را زخمی کرد که در جریان آن چند خانه با خاک یکسان شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه "العالم" ، دو نفر دیگر نیز در حمله هوایی ائتلاف سعودی در القبیطه به شهادت رسیدند.   
یکی از اعضای تیم پزشکی در "تعز" به ضرب گلوله تک تیر انداز مزدوران به شهادت رسیدند . 
نیروهای مشترک یمن امنیت موقعیت های استراتژیک در بخش "نهم" در "صنعا"، "مأرب" و "الجوف" را تامین کردند. 
جنگنده های ائتلاف استان های مأرب، الجوف و "صعده" را هدف قرار داده و مزدوران آنان بخش نهم در صنعا و "صرواح" در مأرب را موشک باران و گلوله باران کردند.
بخش های "الجحملیه" و "الوازعیه" در تعز با انواع سلاح هدف قرار گرفت که به شهادت یکی از اعضای تیم پزشکی به ضرب گلوله قناصه انجامید و خساراتی به خانه های مردم وارد شد.
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران آل سعود جهت پیشروی در جبهه "الضباب" در تعز را ناکام گذاشتند که به هلاکت "عادل الشعبی" فرمانده مزدوران و همراهانش انجامید.
نیروهای یمن ضمن تامین امنیت 6 موقعیت جدید در نهم در صنعا، همچنین خساراتی را به دشمن وارد کرده و شماری از آنان را به اسارت در آوردند.
ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب چهار موقعیت استراتژیک را در "المشجع" و "فرع العرقوب" پاکسازی کرده و تلاش مردوران را که از پوشش هوایی ائتلاف برخوردار بودند، برای پیشروی در این منطقه خنثی ساختند. 
در عملیات ارتش و کمیته های مردمی علیه مواضع مزدوران آل سعود در العطیف شماری از آنان از پا درآمدند.
مزدوران آل سعود در الجوف پس از سیطره نیروهای یمنی بر 5 موقعیت استراتژیک در منطقه "الصبرین" در بخش "خب" و "الشعف" تلفات و همچنین خسارات سنگینی را متحمل شده و شماری از آنان در جریان خنثی شدن تلاششان برای پیشروی در بخش "المتون" کشته و یا زخمی شدند. 
206
 

پربیننده ترین خبرها