علمای بحرین هشدار دادند:اگر به تحصن حمله کنید...

علمای بحرین هشدار دادند:اگر به تحصن حمله کنید...
جمعه 4 تير 1395 - 10:07

رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، دربارۀ پیامدهای حمله به محل تحصن هزاران تن از مردم در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم به حکومت این کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجید المشعل" رئیس شورای اسلامی علمای بحرین که توسط حکومت بحرین، منحل اعلام شد؛ روز جمعه اعلام کرد: در صدد درگیری نیستیم، اما ما فرزندان امام حسین (ع) هستیم که به راستی گفت: "هیهات منا الذله" و این سخن را همچنان تکرار خواهیم کرد.

وی افزود: ما حریف نمی طلبیم؛ اما در عین حال، ذلت و پستی را نمی پذیریم، زیرا از رهبرمان (شیخ عیسی قاسم) آموختیم که سر و جانمان را فدای دین و عزتمان کنیم.

رئیس شورای اسلامی علمای بحرین هشدار داد: در صورت یورش به تحصنی (که در میدان الدراز در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم صورت گرفته است) جانمان را فدا خواهیم کرد و در عین حال به شما می گوییم: هرچند شما از قدرت کشتار و یورش برخوردار هستید، اما سرانجام می خواهید چه کنید؟ آیا می خواهید حاکمانی خونریز باشید؟

المشعل، حاکمان بحرین را به ضرورت تعقل و تفکر فراخواند و گفت: بدانید که ملت، حاضر است تمام وجود خود را به پای رهبرش (شیخ عیسی قاسم) فدا کند.

در زمان حاضر، هزاران تن از مردم بحرین، از دوشنبه گذشته تاکنون در خیابان های منتهی به منزل شیخ عیسی قاسم تحصن کرده اند و حتی میان تحصن کنندگان زنان و کودکان نیز مشاهده می شود.

205-9

پربیننده ترین خبرها