تصاویر حمله خونین سعودی ها به العوامیه

تصاویر حمله خونین سعودی ها به العوامیه
جمعه 4 تير 1395 - 11:50

العالم - نیروهای ویژه وزارت کشور عربستان سعودی لحظاتی پس از اذان مغرب هفدهمین روز ماه مبارک رمضان به شهرک العوامیه در استان قطیف حمله کرده و یک جوان را کشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در روز هفدهم ماه مبارک رمضان زمانی که بندگان خدا، خود را وقف عبادت خدا کرده اند و جو روحانی بر همه جا حاکم است و روح پاک انسان میل به بخشش و مغفرت دارد، گروهی از نیروهای ویژه تابع وزارت کشور عربستان به شهرک عوامیه یورش بردند. 

نیروهای ویژه ال سعود، حدود ساعت 7:15 عصر یعنی بیست دقیقه بعد از اذان مغرب، با حمله به شهرک عوامیه، منزل مرحوم عبدالرحیم الفرج را به گلوله بستند.

حدود ساعت 7:55 دقیقه مهاجمان پس از وارد کردن خسارتهای مادی و تخریب چند خودرو و مجروح کردن تعدادی از اهالی، عقب نشینی کردند.

در این حمله عبدالرحیم علی عبدالرحیم الفرج حدود 47 ساله به شدت مجروح شده و به شهادت رسید.

محمد الفرج و چند تن دیگر از اعضای خانواده عبدالرحیم نیز مجروح شدند.

منابع محلی می گویند این، اولین باری نیست که نیروهای سعودی مثل گروههای تروریستی به یک محله یورش می برند. در این بین اگر کسی به شهادت رسید، وی را متهم و تحت تعقیب معرفی می کنند. و اگر شکست بخورند، نوعی رنگ و لعاب حماسی خیالی به حملات خود داده مدعی می شوند که به انبار سلاح حمله کرده اند. همین داستان در مورد منزل مرحوم کاظم الفرج در همان محله در آوریل 2015 تکرار شد. 

208-9

پربیننده ترین خبرها