تظاهرات #عراقیها درحمایت از شیخ عیسی قاسم

تظاهرات #عراقیها درحمایت از شیخ عیسی قاسم
شنبه 5 تير 1395 - 10:43

مردم عراق با برگزاری تظاهرات اقدام دولت آل خلیفه در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم مرجع تقلید و رهبر شیعیان بحرین، را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت السومریه نیوز، مردم بصره عصر دیروز (جمعه) نزدیک استانداری در مرکز این شهر علیه آل خلیفه تظاهرات کردند.
این تظاهرات با تدابیر شدید امنیتی همراه بود و تمام خیابانهای منتهی به استانداری بسته شد.

هواداران صدر سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند
در بغداد نیز صدها تن از هواداران جریان صدر با تجمع مقابل سفارت بحرین در منطقه المنصور در غرب پایتخت، اقدام حکومت آل خلیفه درسلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند؛ همزمان نیروهای امنیتی، منطقه "المنصور" و پلهای "الجادری" و "الشهدا" را بسته و مانع تردد وسایط نقلیه در این منطقه شدند.

صدر: انقلابیون بحرین به مبارزاتشان ادامه دهند
مقتدی صدر رهبر جریان صدر روز سه شنبه اول تیرماه 1395 (21 ژوئن 2016) اقدام حکومت بحرین را در خصوص لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، "تثبیت فرقه گرایی بین المللی" دانسته و از انقلابیون بحرین خواست به مبارزاتشان ادامه دهند.

وی همچنین از ملت عراق خواست به منظور حمایت از مراجع تقلید خود در سراسر جهان به ویژه شیخ عیسی قاسم، روز جمعه تظاهرات کنند.
وزارت کشور بحرین دوشنبه گذشته ( 31 خرداد) با سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، مدعی شد که وی اقدام به "تأسیس سازمانهای وابسته به مراجع سیاسی و دینی خارجی" کرده است.

208  ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها