بمب خبری در رباط؛ رأی مثبت مغرب به "اسرائیل"

بمب خبری در رباط؛ رأی مثبت مغرب به
شنبه 5 تير 1395 - 11:22

گروه "کار برای حمایت از فلسطین" دربارۀ رشد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه کار برای حمایت از فلسطین، از دولت مغرب خواست، در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها دربارۀ رأی مثبت مغرب به ریاست رژیم اشغالگر صهیونیستی بر کمیسیون حقوقی سازمان ملل توضیح دهد.

گروه کار برای حمایت از فلسطین همچنین، از وزیر دادگستری و وزیر کشور خواست به نامۀ سرگشاده ای که در خصوص فروش خرمای اسرائیلی در بازارهای مغربی منتشر شده است، پاسخ دهد.

به باور گروه کار برای حمایت از فلسطین، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در مغرب روندی افزایشی در پیش گرفته است و در این مجال می توان به ورود کالاهای اسرائیلی به بازارهای مغرب و همچنین ورود کالاهای پزشکی و تجهیزات کشاورزی ساخت رژیم صهیونیستی اشاره کرد که برخی از آن ها در نمایشگاه سالانه کشاورزی که در شهر مکناس در مرکز مغرب برگزار می شود، به معرض دید عموم گذاشته شد.

گروه کار برای حمایت از فلسطین، دربارۀ تساهل با عادی کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و تدوین و اجرای قانونی را خواستار شد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم می شمارد.

گروه کار برای حمایت از فلسطین همچنین، سلب تابعیت مغربی از یهودی های ساکن فلسطین اشغالی را خواستار شد، زیرا آنان علیه ملت فلسطین، مقدسات اسلامی در قدس و دیگر اراضی فلسطین مرتکب جنایت های متعدد شده اند.

205

پربیننده ترین خبرها