گزارش العالم ازخودروهای سعودی داعش درفلوجه+فیلم

يکشنبه 6 تير 1395 - 22:04

فلوجه، (العالم) ـ نبرد نهایی فلوجه از اولین ساعت های صبح امروز آغاز شد و ارتش عراق توانست با کمک نیروی هوایی منطقه "الجولان" آخرین دژ گروه تروریستی "داعش" در "فلوجه" را آزاد کند.

حیدر قاسم خبرنگار شبکه خبری العالم درعراق به دنبال آزاد سازی کامل فلوجه گزارش داد، هنگام آزاد سازی محله الجولان در فلوجه شماری از خودروهای داعشی با پلاک "سعودی" و "قطری" کشف و ضبط شد.

اجساد تروریست های داعش در خیابان ها

ارتش عراق در حال تعقیب بقایای تروریست های داعش در محله های این شهر است، اما اوضاع کلی شهر فلوجه آرام و در محله الجولان این شهر جشن پیروزی برگزار شده است.

اجساد تروریست های داعش در خیابان ها رها شده و خودروهای سوخته آنان که در جریان درگیری های مسلحانه منهدم شده است، مشاهده می شود.

ارتش عراق در تمام مناطق آزاد شده استقرار یافته، امنیت منطقه "حی الاندلس" تامین شده ونیروهای ارتش پس از عبور از موانع هم اکنون در کرانه دیگر رود فرات حضور دارد.  

شکار تروریست های گریخته از فرات
تروریست هایی که با عبور از رود فرات گریخته بودند توسط بالگردهای ارتش عراق شکار شدند که شمار زیادی از آنان به ویژه چند سرکرده کشته شدند.  

ارتش عراق مقادیر زیادی اطلاعات به ویژه اسامی سرکردگان عرب و غیر عرب داعش را کشف و مقدار زیادی سلاح و تجهیزات جنگی آنان را کشف و ضبط کرد.

206 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها