شرط مبلغ سنی برای مناظره با بزرگان دینی عربستان

شرط مبلغ سنی برای مناظره با بزرگان دینی عربستان
دوشنبه 7 تير 1395 - 13:37

العالم - یک مبلغ فلسطینی مقیم اروپا از بالاترین نهاد دینی در عربستان خواست که یکی از اعضای ارشد خود را برای مناظره معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «عربی ۲۱»، عدنان ابراهیم، مبلغ فلسطینی مقیم اتریش شامگاه یکشنبه اعلام کرد که از آمادگی لازم برای مناظره با اعضای شورای علمای ارشد عربستان سعودی، بالاترین نهاد دینی در این کشور برخوردار است.

بر اساس این گزارش، این مبلغ فلسطینی در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر تاکید کرد که آماده مناظره با کسی است که شورای علمای ارشد عربستان معرفی می کند، البته به شرط آنکه از کوچکترهای آنان نباشد.

ابراهیم با درخواست از شورای علمای سعودی برای معرفی یکی از اعضای ارشد خود برای مناظره، برای انجام این کار تنها این شرط را گذاشت که مناظره به صورت زنده و در یک شبکه ماهواره ای بی طرف پخش شود.

درخواست این مبلغ فلسطینی پس از آن مطرح شد که چند روز پیش شورای علمای ارشد عربستان در پیامی در صفحه رسمی خود در توییتر، نسبت به دیدگاه های وی هشدار داده بود.

در این پیام بالاترین نهاد دینی در عربستان آمده بود: نسبت به گمراهی های عدنان ابراهیم که بر توهین به شماری از یاران پیامبر(ص) مبتنی بوده و سرشار از تناقض و غرور است، هشدار می دهیم و از کارشناسان در این زمینه می خواهیم چنین چیزی را برای همگان فاش سازند.

دکترعدنان ابراهیم مبلغ سنی، بارها با استدلال های قوی به دفاع از اهل بیت رسول الله پرداخته و از ارادت خود به حضرت فاطمه زهرا(س) سخن گفته است.

9

پربیننده ترین خبرها