ماجرای لو رفتن تروریست‌ها قبل از عملیات در لبنان +ویدیو

دوشنبه 7 تير 1395 - 22:40

لبنان(العالم)- در 4 انفجاری که تروریست ها در شهرک القاع در منطقه البقاع انجام دادند، 6 تن شهید و 19 نفر مجروح شدند، که حال بعضی از آنها وخیم است. این تروریست‌ها خودشان را برای انجام عملیاتی آماده می کردند، ولی توسط یکی از ساکنان شهرک لو رفتند.

خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه گزارش داد، اطلاعات اولیه ازحادثۀ البقاع در مرز لبنان و سوریه نشان می دهد که انفجارهای این منطقه حدود ساعت 4 صبح نزدیک مرکز گمرکی مرزهای لبنان در منطقه القاع رخ داد
خبرها دربارۀ آمار قربانیان متفاوت است، اما دست کم 25 نفر شهید و یا مجروح شده اند که در میان آنها نظامیان بازنشستۀ ارتش لبنان به چشم می خورند.
روایت اولیۀ ماجرا به این ترتیب است که یکی از ساکنان شهرک بعد از آن که متوجه تحرکاتی غیرطبیعی می شود، با تصور این که یک سرقت در جریان است اقدام به شلیک هوایی می کند، و تروریست ها هم بعد از لو رفتن، کمربندهای خود را با فاصلۀ 10 دقیقه منفجر می کنند.
تحقیقات نشان داده است که تروریست ها به دنبال انجام مأموریتی دیگر در داخل شهرک بوده اند. بررسی چگونگی ورود آنها به البقاع ادامه دارد. ارتش لبنان نیز دربارۀ احتمال وجود تروریست های بیشتر در منطقه هشدار داده و از شهروندان خواست که در خانه ها بمانند.
شهرک القاع در البقاع منطقه ای امن است که رشته کوههای طویلی آن را از سوریه جدا می کند و زمینه ای برای نفوذ تروریست ها به داخل مرزهای لبنان است.
202
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها