فیلم؛ سر بریدن همزمان 5 جوان سوری به‌دست داعش

چهارشنبه 9 تير 1395 - 09:09

مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه از اعدام 5 جوان از اهالی استان دیرالزور به دست تروریست های داعش خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مرکز در ساعات اولیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد؛ تروریست های داعشی 5 جوان سوری را به اتهام جاسوسی در البوکمال در شرق سوریه سر بریدند.

بنا بر اعلام دیدبان حقوق بشر سوریه، در ویدیوی منتشرشده از سوی داعش، این 5 جوان با لباس های نارنجی در بیابان های اطراف شهر مرزی البوکمال در مقابل هم قرار گرفته اند و عناصر داعش در اطراف آنان ایستاده اند.

در این فیلم منتشرشده از سوی داعش، صحنه های بازسازی شده از عملیات دستگیری این جوانان به دست داعش و نحوه ارتباط آنان با هم نیز به نمایش در آمده است.

گفتنی است، گروه تروریستی-صهیونیستی داعش که با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت اذناب منطقه ای آنان شکل با تفکرات وهابی و افراطی خود برای هدف خدشه دار کردن چهره اسلام و پیشبرد اهداف استکبار در منطقه شکل گرفته، و هر از چندی صحنه های فجیعی را از اعدام افراد بی گناه منتشر می کند. این صحنه های خشن و وحشیانه با برترین ابزارها و تکنیک های اهدایی غرب و ارتجاع منطقه، فیلمبرداری و تدوین می شود تا به زعم تروریست ها، بیشترین تأثیر را در مخاطب ایجاد کند.

به تازگی شماری از جوانان عربستان که مهد و کانون تفکر تروریستی و تکفیری وهابیت است، تحت تاثیر همین تبلیغات داعش، اعضای خانواده خود را به طرز فجیع به قتل رسانده اند.

 

 7

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها