افشاگری درباره دروغ ضدّ ایرانیِ العربیه

افشاگری درباره دروغ ضدّ ایرانیِ العربیه
چهارشنبه 9 تير 1395 - 11:48

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین دروغ پردازی شبکه تلویزیونی العربیه سعودی علیه علمای شیعه بحرینی را محکوم و بیانیه جعلی منتسب به تعدادی از این علما مبنی بر محکوم کردن ایران را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران 14 فوریه بحرین بیانیه ای ساختگی و منتسب به 54 عالم دینی شیعه بحرینی در محکومیت ایران را رد و آن را محکوم کرد. 

جنبش یاران 14فوریه بحرین در بیانیه خود آورده است: این جنبش بیانیه جعلی و بی پایه و اساسِ منتسب به علمای دینی شیعه بحرینی را محکوم می کند که سایت شبکه تلویزیونی العربیه این بیانیه را منتشر کرده و مدعی شده است که" 54 عالم دینی شیعه اقدامات امنیتی دولت بحرینی را تایید و دخالت های رهبر ایران را نمی پذیرند" که اشاره ای به مواضع اصولی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در محکومیت تعرض به آیت الله شیخ عیسی قاسم و سلب تابعیت و تهدید به اخراج اجباری او از بحرین است.

جنبش یاران 14 فوریه بحرین در تایید جعلی بودن بیانیه منتشر شده در سایت العربیه تاکید کرد: تا ساعت انتشار بیانیه جنبش یاران 14 فوریه بحرین، چهار تن از علمای دینی یاد شده امضای خود زیر بیانیه منتشره در سایت العربیه را رد کرده اند.

جنبش یاران 14 فوریه بحرین از علمای دینی مبارز و مجاهد بحرینی خواست تا از این بیانیه جعلی و ساختگی تبری جویند و تاکید کرد که ما به رژیم آل خلیفه و مزدوران رسانه ایِ بعثیِ صدامی آن و در صدر آنها محمد العرب درباره تداوم سرهم کردن این بیانیه های زرد و جعلی هشدار می دهیم که هدف از انتشار آن فتنه انگیزی در بین شیعیان بحرین است که اکثریت ساکنان این کشور را تشکیل می دهند. ما به آگاهی و هوشیاری ملت خویش و علمای مجاهد خود اطمینان کامل داریم که توطئه های حکومت آل خلیفه در بحرین را به شکست خواهند کشاند.

بیانیه یاران 14 فوریه بحرین با محکوم کردن خادمان درباری آل خلیفه تاکید کرد، ما اطمینان راسخ داریم که ملت انقلابی و علمای ما با آیت الله مجاهد شیخ عیسی قاسم همبستگی کرده و خواهند کرد و آنها از مراجع و علمای خود پیروی می کنند. مواضع امام خامنه ای (مد ‌ظله‌ العالی) و مسئولان جمهوری اسلامی ایران و در صدر آنها سردار حاج قاسم سلیمانی و مواضع ملت های اسلامی و ملت عراق و گروهای مقاومت و الحشد الشعبی و مواضع جبهه مقاومت در صدر آن حزب الله و سید مقاومت، سید حسن نصرالله در راستای دفاع از خواسته هایِ ملتِ مشتاقِ ما برای دستیبابی به آزادی و حق تعیین سرنوشت و خروج نیروهای اشغالگر سعودی و رفتن رژیم متجاوز و اشغالگر آل خلیفه است.

جنبش یاران 14 فوریه بحرین تاکید کرد، ما این مواضع اصولی و تاریخی درقبال خواسته های ملت خود و علمای آنها را ارج می نهیم و آل خلیفه و اربابانش در ریاض و واشنگتن و لندن بدانند که ملت محاصره شده ما در دریا در سایه جنون حکام آل خلیفه تنها نیستند بلکه آزادگان جهان و ملت های جهان عرب و اسلام و جبهه مقاومت و دژ مقاومت یعنی ایران انقلابی و امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز از (حمایت از) ملت ما - که در معرض زشت ترین نوع تروریسم و دیکتاتوری و نسل کشی قرار دارند- دست نخواهند کشید؛ حتی اگر سازمان ملل و شورای امنیت از آنها دست بکشند

6 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها