حسین امیرعبداللهیان:

حزب الله اجازه نداد تروریستها خواسته‌های اسرائیل را محقق سازند

حزب الله اجازه نداد تروریستها خواسته‌های اسرائیل را محقق سازند
پنج‌شنبه 10 تير 1395 - 07:31

حسین امیرعبداللهیان روز قدس را تجلی نقطه اوج مقاومت دانست و تأکید کرد: حزب الله لبنان با کمک به مردم، ارتش و حکومت سوریه اجازه نداد که تروریست‌ها آیندۀ سوریه را رقم بزنند، و خواسته‌های رژیم نامشروع صهیونیستی را محقق سازند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، امیرعبداللهیان، گفت: تحولات پنج سال اخیر منطقه و تحرکات رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری برای ویرانی کشورهای منطقه - علیرغم تحمیل هزینه های فراوان -  در نهایت جایگاه مقاومت را بیش از پیش برجسته‌تر، تقویت وتحکیم کرد.
وی افزود: امروز محور مقاومت در فلسطین و لبنان و منطقه، تعیین کننده ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت منطقه بر عهده دارد.
امیرعبداللهیان اظهار داشت: حزب الله لبنان با کمک به مردم، ارتش و حکومت سوریه اجازه نداد که تروریست‌ها آیندۀ سوریه را رقم بزنند، و خواسته‌های رژیم نامشروع صهیونیستی را محقق سازند.
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها دشمن کشورهای اسلامی بشمار می‌روند و برقراری رابطه با تل اویو خطاست.
وی افزود: برخی کشورها نیز که روابط پنهان با تل اویو دارند در نهایت قربانی این خطای راهبردی خویش خواهند شد؛ امروز تروریسم تکفیری و رژیم نامشروع صهیونیستی دو لبه یک قیچی و در خدمت نظام سلطه می باشند.
امیرعبداللهیان تأکید کرد: تهران به حمایت قوی خود از محور مقاومت ادامه خواهد داد و آن‌را امری حیاتی برای صلح و ثبات و امنیت منطقه و مقابله با جاه طلبی‌های دو روی سکه تروریسم و صهیونیسم می‌داند.

پربیننده ترین خبرها