نمایندگانی که نقشه آزادی موصل را لو دادند!

نمایندگانی که نقشه آزادی موصل را لو دادند!
پنج‌شنبه 10 تير 1395 - 21:13

العالم ـ نخست وزیر عراق از تغییر نقشه نظامی ویژه آزادسازی موصل، بزرگترین شهر استان نینوا در شمال عراق، پس از افشای آن توسط برخی اعضای پارلمان عراق، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حیدرالعبادی، شامگاه چهارشنبه، در جلسه ای با شماری از روزنامه نگاران در بغداد گفت: پس از برخی افشاگری ها و اظهارات از سوی برخی نمایندگان (بدون ذکر نام آنها) نقشه آزادی موصل را تغییر دادیم و عملیات ازادسازی همانطور که به عراقی ها وعده دادیم، امسال انجام خواهد شد. عملیات آزادسازی شمال بیجی از توابع استان صلاح الدین، بدون اعلام آن، آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

نخست وزیر عراق در 23 ژوئن جاری، خواستار انجام تحقیقاتی درباره اظهارات برخی فرماندهان نظامی شد که نقشه های نظامی ویژه عملیات بازپس گیری منطقه القیاره در جنوب  موصل را افشا کرده بودند.

وی افزود: خسارتهای داعش در فلوجه و اطراف آن بسیار گسترده بود، روز سه شنبه گذشته نیز با حملات جنگنده ها، یک ستون از تروریست ها که در بیابان در حال فرار از نیروهای ما بود، نابود گشت.

مرحله نخست عملیات "الفتح" برای آزادسازی شهر موصل در 24 مارس گذشته با مشارکت نیروهای ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی تحت فرمان فرماندهی عملیات نینوا آغاز شد؛ مرحله دوم این عملیات نیز در 12 ژوئن جاری آغاز گشت و طی آن نیروهای عراقی توانستند دهها منطقه را از چنگ تروریستها خارج کنند.

7- 210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها