گردان های قسام خطاب به مسلمانان: به قدس بیایید!

گردان های قسام خطاب به مسلمانان: به قدس بیایید!
جمعه 11 تير 1395 - 12:20

گردان های قسام، همزمان با روز جهانی قدس، جهان اسلام را به فراخوانی نیروها و وحدت هدف جهت آزادسازی قدس و فلسطین فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابوعبیده" سخنگوی گردان های "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش اسلامی فلسطین "حماس" به مناسبت روز جهانی قدس، مسلمانان جهان را به فراخوانی نیروها و وحدت هدف دعوت کرد تا با مشارکت در آزادسازی قدس و فلسطین و حمایت از مقاومت فلسطین، در این افتخار، سهیم باشند.

ابوعبیده در پیامی بر روی صفحۀ تویتر خود، به "ملت پایدار فلسطین که مشعل انتفاضه قدس را روشن نگه داشته است و به ماموریت مقدس خود در دفاع از معراجگاه پیامبر اسلام عمل می کند و در نوک پیکان مقابله با دشمن نخستِ امت اسلامی ایستاده است" درود فرستاد.

سخنگوی گردان های قسام خاطر نشان کرد: در روز جهانی قدس، عملیات مقاومت ادامه می یابد و چاقو زدن به صهیونیست ها و زیر گرفتن آنان یا تیراندازی به آن ها در همین راستا و برای یاری مسجد الاقصی ادامه دارد، به طوری که تاکنون ده ها تن از کشته ها و زخمی های صهیونیست طعم این مقاومت را چشیده اند و آخرین مورد از این مقاومت، عملیاتی بود که پنج شنبه شب با سلاح سرد علیه صهیونیست ها در شهر الخلیل و نتانیا انجام شد.

205-220

پربیننده ترین خبرها