به زانودرآوردن فلسطینیان برای امنیت تل آویو

به زانودرآوردن فلسطینیان برای امنیت تل آویو
جمعه 11 تير 1395 - 21:10

العالم - یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین درحاشیه تظاهرات روز جهانی قدس درغزه گفت که کشورهای عربی برای به زانو درآوردن فلسطینیان تلاش می کنند.

"معین فارس"اسیر فلسطینی آزاد شده و یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی درگفت و گو با خبرنگارشبکه خبری العالم تاکید کرد: کشورهای عربی در برابر مساله فلسطین، بسیار ضعیف عمل کردند.

وی گفت: محورمقاومت خود خط مقاومت را ایجاد کرد و در نوک پیکان مبارزه علیه رژیم صهیونیستی تجاوز گر قرار گرفت.

فارس افزود:"پیام ما در این روز مقدس و مبارک برای همه دنیا این است که قدس در قلب و اندیشه هر فلسطینی باقی خواهد ماند و امیدواریم در دل و جان و ذهن هر مسلمان و مبارزی باشد".

وی بیان کرد: ما امروز بر فریادی که امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه رمضان برآورد مبنی بر جهانی بودن روز قدس برای همه مومنان زمین که قبله آنان نیز قدس باشد،تاکید می کنیم.

فارس با اشاره به سخن شهید فتحی شقاقی " فریاد امام خمینی الهامی آسمانی به وی بود" گفت:"منطقه آن زمان در سراب و تباهی بود و شتابان به آغوش  رژیم عبری پیش می رفت".

وی یادآور شد: کمپ دیوید آن زمان وجود داشت سپس انقلاب اسلامی ایران آمد تا کاخها را فرو ریزد و قدس را قبله مبارزان معرفی کند. شهید فتحی شقاقی نیز تاکید داشت قدس در آسمان است و به محوریت مساله فلسطین اعتقاد داشت.

این فرمانده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت نقش کنونی عربها در برابر مساله فلسطین بسیار کمرنگ و ضعیف و به نفع محورامریکا اسرائیل است محوری که به دنبال خلع سلاح مقاومت و به شکست کشاندن آنان و زیر سئوال بردن مشروعیت مبارزان فلسطینی است.

وی با انتقاد از گرایش محورعربی مگر موارد استثنائی، از دو محور ایران و سوریه و محور حزب الله لبنان و محورمقاومت قدردانی کرد وبیان کرد: این محور محور مقاومت بوده و درنوک پیکان جنگ با رژیم عبری صهیونیستی قرار دارد؛ اما دیگران به اعتقاد من برای در امان ماندن تل آویو، به دنبال به زانو زدن ما هستند.

فارس افزود: این افراد، امروز در برابر سلاح های سرد قدس و تل الربیع ناتوان شده اند.

وی تاکید کرد: آنان قلب جهان اسلام را با جنگهای طائفی و مذهبی و با شعار سنی و شیعه به انفجار کشانده اند که به نظرمن این مساله  کاملا سیاسی است، مساله فلسطین تا زمانی که زنده ایم در قلبهای ما باقی خواهد ماند.

217-9

پربیننده ترین خبرها