قدس، شاخص پیشرفت یا پسرفت امت اسلامی است

قدس، شاخص پیشرفت یا پسرفت امت اسلامی است
جمعه 11 تير 1395 - 23:13

رئيس شوراي سياسي جنبش انصارالله در يمن گفت : قدس و قضيه فلسطين، همانند شاخصی است كه نشان می دهد امت اسلامی در مسير درست يا اشتباه حرکت می کند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از پايگاه " المسيره نت" ، "صالح الصماد" رئيس شورای سياسی انصارالله در یمن روز جمعه در حاشيه راه پيمايی  بزرگداشت روز جهانی قدس در شهر صنعاء پايتخت يمن، گفت" قدس معياری است كه از طريق آن، پيشرفت و یا پسرفت امت عربی و اسلامی را می سنجيم.

وی افزود: همه ملت ها دارای ملاك ها و شاخص های اقتصادي و اجتماعي و نظامي و فرهنگي و صنعتي هستند كه براي سنجش ميزان پيشرفت مادي و معنوي خود به آن تكيه مي كنند و براي عرب ها، قضيه قدس ، معيارو شاخصي است كه از طريق آن همه نشانه ها و علائم پيشرفت و عقب ماندگي سنجيده مي شود.

وی اظهار داشت قضيه فلسطين، قضيه اساسي امت عربي و اسلامي است كه آن ها بايد براي حمايت از ملت فلسطين، تمام توجه خود را به آن متمركز كنند.

وی تاكيد كرد رژيم هاي عربي كه بخش اعظم ثروت هاي منطقه در دستان آن هاست و يك منطقه جغرافيايي راهبردي را تحت كنترل خود دارند، بايد درصدد مقابله با رژيم صهيونيستي و آزادسازي سرزمين فلسطين برآيند.

215-9

پربیننده ترین خبرها