وزیر صهیونیست: فیسبوک هیولایی وحشتناک است!

وزیر صهیونیست: فیسبوک هیولایی وحشتناک است!
يکشنبه 13 تير 1395 - 15:19

یکی از وزیران رژیم صهیونیستی، شبکه اجتماعی فیسبوک را هیولایی وحشتناک توصیف کرد که در کار پلیس این رژیم اختلال ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری رویترز، گلعاد إردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، شبکه فیسبوک و مارک زوکربرگ بنیانگذار آن را متهم کرد که تلاش کافی را برای جلوگیری از "اقدامات تحریک آمیز علیه اسرائیل" انجام نمی دهد!

اردان گفت: این وسیله ارتباط جمعی در کار پلیس اسرائیل اختلال و خرابکاری می کند.

رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود که فیسبوک برای تحریک و تشویق جهت اجرای حملات علیه این رژیم بکاربرده می شود و کابینه رژیم اسرائیل قانونی را در دست تهیه دارد که فیسبوک و تویتر و یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی را وادار می کند تا محتوای به زعم این رژیم تشویق کننده تروریسم را حذف کند.

اما این اظهارات گلعاد اردان عضو کابینه امنیتی و ائتلاف راستگرا به ریاست بنیامین نتانیاهو سخت و شدید بود.

اردان گفت: زوکربرگ مسئول سیاست فیسبوک است. او از همه صهیونیست ها خواست تا زوکربرگ را هرجا باشد، برای درخواست جهت نظارت بر تریبونش که از آن میلیاردها دلار درآمد کسب می کند، تحت پیگرد قرار دهند.

ادعای جدید این مسؤول صهیونیست درحالی مطرح می شود که "اییلت شاکید"، وزیر امور قضایی رژیم صهیونیستی سال گذشته در اظهاراتی اذعان کرد که فیسبوک 70 درصد مطالبی را که رژیم صهیونیستی آن را تحریک آمیزمعرفی دانسته، صفحات خود حذف کرده است.

شاکید تأکید کرد که همکاری‌هایی بین اسرائیل و فیسبوک، تویتر و گوگل برای مقابله با مطالب "تحریک آمیز" در اینترنت وجود دارد.

 

 

پربیننده ترین خبرها