ویدئو: 5 صحنۀ ترسناک که کسی توضیحی برای آن ندارد

يکشنبه 13 تير 1395 - 22:40

پدیده های زیادی وجود دارند که هنوز چرایی آن ها مشخص نیست یا حتی علم از توضیح آن ناتوان بوده است. 5 نمونه از این پدیده ها را که دوربین ها ثبت کرده اند، در این خبر خواهید دید.

1- خودروی رقصان در هوا: دوربین ها تصویر خودرویی را ثبت کرده اند که به شکل طبیعی در خیابان حرکت می کند اما ناگهان به هوا بر می خیزد، چنان که گویی چیزی  آن را از پشت از روی زمین بلند می کند. برخی گفته اند دلیل این حادثه سیمی بوده که در خیابان کشیده شده بود و خودرو با آن برخورد کرده است، اما شاهدان عینی گفته اند هنگام وقوع حادثه هیچ سیمی در خیابان ندیده اند.
2- جنی که در مکزیک دیده شد: در حالی که چند دوست با یکدیگر در حال بازی بودند یکی از آنان ناگهان عبور موجودی عجیب را با دوربین ثبت می کند. برخی معتقدند که این موجود جن بوده است.
3- مرد نامرئی: دوربینی که روی یک خودرو نصب شده بود، تصاویری را ثبت کرده است که نشان می دهد ناگهان مردی از غیب در خیابان ظاهر می شود و سبب می شود که خودرو ناگهان ترمز بگیرد. در نگاه اول به نظر می رسد که خودرو مردی را که از غیب ظاهر شده زده است اما در کمال شگفتی کسی اثری از آن مرد در خیابان نمی بیند.
4- تونل کشنده: دوربین ها چندین حادثه در یکی از تونل های اسپانیا را ثبت کرده اند. در تمام این حوادث رانندگان بدون دلیل کنترل خودرو را از دست می دهند. عجیب تر اینکه در یکی از این حوادث یک اتوبوسبا یک کامیونی برخورد می کند که اصلا وجود نداشت و گویی از غیب ظاهر شد.
5- قدرت ذهنی غیر طبیعی: یک دختر تایلندی قدرت ذهن خود را برای کنترل اشیاء و انسان ها از راه دور به کار می گیرد، اما ناگهان از حالت طبیعی خارج می شود و رفتارهای عجیبی انجام می دهد.
220-9
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها