اختلال واعتراض مسافران فرودگاهی درعربستان+ویدیو

يکشنبه 13 تير 1395 - 23:06

فرودگاه بین المللی ملک خالد در شهر ریاض پایتخت عربستان روز یکشنبه به علت تجمع تعداد زیادی مسافر و انباشته شدن وسایل شخصی آنها در سالن ها، ناآرام شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان هواپیمائی کشوری عربستان اذعان کرد که وسایل شخصی مسافران از روز جمعه گذشته تاکنون در سالن های فرودگاه ملک خالد انباشته شده و خدمت رسانی به مسافران به خوبی انجام نمی گیرد.  

سازمان هواپیمائی کشوری در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: تعداد پروازهای فرودگاه ملک خالد در تعطیلات تابستان بیشتر از گنجایش این فرودگاه و بیش از تعداد پروازهای مجاز است و فرودگاه طبق برنامه ای که برایش تعریف شده ، باید در تعطیلات تابستان 12 میلیون مسافر را جابجا کند ولی 2 برابر گنجایش خود یعنی 24 میلیون مسافر را جابجا می کند که این امر باعث بروز اختلال در خدمت رسانی فرودگاه می شود بنابراین پروازهای غیرمجاز و اضافی باید لغو شد. 

شرکت خطوط هوائی عربستان نیز اعلام می کند که تقاضای خرید بلیط در تعطیلات تابستان افزایش می یابد و نیاز به پروازهای بیشتری است که این افزایش تقاضا در دهه سوم ماه مبارک رمضان و موسم عمره مشهودتر است و به علت افزایش تعداد مسافران تعدادی از پروازهای خارجی و داخلی بدون بار زدن وسایل شخصی مسافران انجام می گیرد.

214-211-9

پربیننده ترین خبرها