امکانات زندان 5 ستارۀ مجری حملات پاریس

امکانات زندان 5 ستارۀ مجری حملات پاریس
سه شنبه 15 تير 1395 - 18:44

پایگاه های فرانسوی اخباری دربارۀ زندگی مرفه صلاح عبد السلام، متهم اصلی حملات پاریس، در سلول 5 ستاره اش منتشر کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، نخستین بار، "تیه ری سولیریه"، نمایندۀ مجلس فرانسه که از محل نگهداری عبد السلام بازدید کرده بود، در گفتگو با روزنامۀ  "le journal de dimanche"، از این مسأله پرده برداشت.
این نمایندۀ فرانسوی در مصاحبۀ خود گفته بود که عبد السلام در یک "زندان 5 ستاره" در انتظار محاکمه است و در محل نگه داری او انبوهی از تجهیزات ورزشی در فضای باز بزرگی وجود دارد؛ چیزی شبیه یک سالن بدنسازی!
پایگاه "راشا تودی" روسیه، به نقل از سولیریه، افزود که او از طریق دوربین های مراقبتی صلاح عبد السلام را دیده است.

سولیریه گفت ده ها دوربین در سلول او عبد السلام  نصب شده است. این دوربین ها قابلیت زوم بسیار بالایی دارند و زندانبانان از طریق آن می توانند حتی مطالبی را که او می خواند یا غذایی را که می خورد تشخیص دهند.
سیاستمدار فرانسوی دربارۀ وضعیت عبد السلام هم گفت که او خسته و عصبی به نظر می رسیده است. زندانبانان هم گفته اند که وی لباس عربی را کنار گذاشته و یک لباس ورزشی ساده به تن می کند. عبد السلام چند ساعت در روز برنامه های تلویزیون را دنبال می کند، البته او مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا را نمی بیند.
امکانات رفاهی متنوع عبد السلام که عملیات تروریستی اش 130 نفر را در پاریس به خاک و خون کشید، خشم سیاستمدار فرانسوی را برانگیخته است، به ویژه اینکه او گفته است دیگر زندانیان بر روی زمین می خوابند.

220
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها