آماده باش برای دفاع از اماکن زیارتی در دیالی

آماده باش برای دفاع از اماکن زیارتی در دیالی
سه شنبه 15 تير 1395 - 22:23

هیئت امکان زیارتی در استان "دیالی" عراق اعلام کرد که به خاطر یادداشت امنیتی درباره امکان حملات تروریستی علیه عتبات مقدس این استان، در روزهای عید فطر حالت آماده باش اعلام شده است.

به گزارش پایگاه شبکه خبری "العالم"، این مطلب را "حسین الباوی" مدیر هیئت عتبات مقدس شیعه در استان دیالی روز سه شنبه به سایت شبکه السومریه اعلام کرد.
وی افزود: این هیئت به خاطر یادداشت اطلاعاتی پیرامون امکان عملیات جنایتکارانه از سوی گروه تروریستی "داعش" علیه اماکن زیارتی در ایام عید سعید فطر برای قتل شهروندان در تمام عتبات و اماکن زیارتی این استان آماده باش کامل اعلام کرده است.
الباوی ادامه داد: به رغم امکانات بسیار اندک برای حفاظت از مزارها و عتبات دینی به خاطر کمبود نیروی امنیتی کافی، نیروهای امنیتی تمام توان خود را برای تقویت امنیت این اماکن در ایام عید سعید فطر جهت جلوگیری از هر گونه اقدام جنایتکارانه که باعث بروز فجایع علیه غیرنظامیان بی گناه خواهد شد، مصروف خواهد داشت.  
وی گفت: برخی از مزارهای مزبور در معرض خطر واقعی هستند چون در مناطقی قرار دارند که به خاطر فعالیت داعش امن نیست، بنا بر این نیروهای امنیتی باید هر اقدامی برای حفاظت از مزارها به عمل آورند چون سازمان های افراطی می کوشند برای ایجاد فتنه طایفه ای، در این استان آنها را هدف قرار دهند.
206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها