دستاورد جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن

دستاورد جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن
جمعه 18 تير 1395 - 14:55

یمن، العالم - نیروهای مشترک یمن در تازه‌ترین پیشروی‌های خود توانستند آخرین پایگاه مزدوران متجاوز سعودی در رشته کوههای کهبوب مشرف بر باب المندب را پاکسازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یگان موشکی ارتش یمن توانست محل تجمع مزدوران متجاوز را در پادگان کوفل واقع در شرق بخش صرواح در مارب هدف قرار دهد. همچنین به دنبال افزایش نفوذ مزدوران سعودی در شهر ساحلی ذباب، نیروهای مشترک یمنی پس از نبرد سنگین و توانستند بر رشته کوه های مهم کهبوب که بر باب المندب مشرف است، تسلط یابند.

نیروهای مشترک پس از تسلط براین منطقه، بر آمادگی کامل خود برای مقابله با هرگونه تلاش برای پیشروی جدید و پاکسازی کامل این رشته کوهها از وجود مزدوارن و پیکارجویان تاکید کردند.

در همین حال یگان موشکی ارتش یمن هم مقر تجمع مزدوران متجاوز سعودی را در پادگان کوفل واقع در شرق بخش صرواح در مارب هدف قرار داد.

یک منبع آگاه نظامی نیز راکت باران شدن مرکز تجمع مزدوران در این پادگان توسط یگان موشکی یمن را تایید کرد.

این منبع با اشاره به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی گفت: در داخل این پادگان آتش سوزی رخ داد و خودروهای امداد به سرعت به محل حادثه شتافتند.
متجاوزان سعودی هم در ادامه تجاوزات خود، به چندین شهر یمن حمله کرده و تلفات زیادی بر جای گذاشتند. به گفته منابع محلی جنگنده های سعودی سه بار به بخش صرواح در مارب حمله کردند.
به گفته این منبع، جنگنده های متجاوز دو بار کوه استراتژیک هیلان و یک بار نیز وادی الضیق در صرواح را مورد حمله قرار دادند.

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها