قانون جدید آلمان برای "حمایت" از عاملان فحشا!

قانون جدید آلمان برای
جمعه 18 تير 1395 - 16:14

پارلمان آلمان قانونی را تصویب کرد که به ادعای موافقان آن، موجب "حمایت بیشتر" از فعالان در عرصه تجارت رسمی فحشا خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منوئلا شوه زیگ وزیر زنان در کابینه آلمان در اظهاراتی عجیب مدعی شد: قانون جدید می تواند حمایت بیشتری به شاغلان در بخش "خدمات جنسی" ارائه کند و آنان را از زور، خشونت و سوء استفاده (!) در امان بدارد.
به نوشته خبرگزاری آلمان، بر اساس آمارها، آلمان تا 700 هزار فاحشه رسمی دارد و بر اساس قانون جدید، این افراد باید مشخصات خود را در مراکز مربوط ثبت کنند.
این قانون همچنین درباره کسانی که می خواهند مراکز فحشا دایر کنند، تاکید می کند که این افراد نباید دارای سوء سابقه باشند (!) و خودشان در امر ارائه خدمات جنسی فعالیت نداشته باشند و در سطحی باشند که دولت بتواند به آنها اعتماد کند!
"نادینا شون" عضو حزب دموکرات مسیحی (حزب آنگلا مرکل) در این باره گفت: از این به بعد، هرگز به کسانی که شخصا در امر ارائه خدمات جنسی فعالیت داشته اند، اجازه نمی دهیم که مراکزی برای روسپی‌گری دایر کنند!
در این قانون، برای گردانندگان مراکز فحشا و مشتریانی که قوانین (!) را رعایت نکنند، جریمۀ 50 هزار یورویی در نظر گرفته شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها