در دیر الزور چه می‌گذرد؟ + فیلم

جمعه 18 تير 1395 - 18:52

سوریه، (العالم) – ارتش سوریه حمله تروریست‌های داعش به اطراف "جبل الثرده"، روستای "الجفره" و اطراف فرودگاه نظامی دیر الزور را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، درگیری های مزبور به انهدام خودروهای بمب گذاری شده و کشته شدن شماری از افراد تروریست انجامید. ارتش سوریه همچنین تلاش تروریست ها برای سیطره بر تپه استراتژیک "الرواد" را ناکام گذارد. بدین ترتیب آتش نبرد در دیر الزور در شمال شرق سوریه بیش از پیش برافروخته شده است.

خنثی شدن حمله بزرگ تروریست ها به روستای الجفره، جبل الثرده و فرودگاه نظامی دیر الزور و وجود تعداد زیاد خودروهای بمب گذاری شده نشانه خنثی شدن چند حمله با خودروی بمب گذاری شده و حملات تروریستی از محورهای مختلف است.     

یک فرمانده که به نام وی اشاره نشده است به خبرنگار العالم گفت: ارتش در دیر الزور به طور مستمر می جنگد، روحیه نیروهای ارتش عالی بوده و به پیروزی ایمان دارند، به یاری خداوند و با ثبات، شجاعت، استفاده درست از سلاح و آگاهی فرماندهان پیروز خواهند شد.   

این حمله با تلاش داعش برای سطره بر تپه استراتژیک الرواد با تمام توان همراه بود اما با موانع ایجاد شده توسط ارتش سوریه مانند خاکریز، میادین مین و پدافند مهندسی مواجه شد.

ارتش سوریه در عملیات های خود به سربازانش تکیه دارد که دارای تجربه ای بسیار خوب در زمینه برخورد با تروریست ها و حملات آنان در تمام شرایط و با انواعه تسلیحات آتشین است.  

یک سرباز ارتش هم به العالم گفت، ما به طور روزمره مانع نفوذ تروریست ها به ویژه داعش به طرف الرواد و دیر الزور می شویم و با تلاش جوانان ارتش در برابر نفوذ خودرو و نیروهای پیاه آنان می ایستیم.

روستای الجفره، جبل الثرده، فرودگاه نظامی دیر الزور و تپه الرواد به خاطر موقعیت مهم جغرافیایی از مناطقی است که بیشترین حملات داعش علیه آن انجام می شود چون سیطره بر آن به معنی سیطره بر مناطق مختلف دیر الزور می باشد.   

7- 206

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها