ناکامی حملات تروریست ها به حلب

دوشنبه 21 تير 1395 - 22:55

ارتش سوریه و هم پیمانانش حمله تروریست های مسلح به حلب را از چهار محور درشرق این شهر ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، تروریست ها بیش از 300 گلوله خمپاره و راکت و کپسول گاز به سمت مناطق غربی شهر حلب به ویژه السريان،الميريديان، المشارقة ومناطق دیگر شلیک کردند که براثر آن،هشت نفر از جمله چند زن و کودک شهید و بیش از 80 نفر مجروح شدند که حال برخی از آنان وخیم اعلام شده است.
بیمارستان های شهر حلب در شمال سوریه مملو از بیمارانی است که درحملات گروه های تروریستی شهید و یا مجروح شده اند.
این حملات همچنین خسارت های زیاد به منازل مسکونی وارد کرد و باعث تخریب چند منزل شد.

*** ارتش حمله تروریست های مسلح در حلب را ناکام گذاشت

حملات شدید عناصر مسلح با حمله شدید گروه تروریستی جبهه النصره به همراه دیگر گروه های تروریستی از چهار محور در جبهه شرقی حلب همزمان شد وهدف از این حملات، شکستن محاصره اعمال شده علیه آنان و ایجاد شکاف درجاده استراتژیک الکاستلو بود، اما این حملات بی نتیجه بود و عناصر مسلح نتوانستند هیچ تغییری در نقشه مناطق تحت کنترل ارتش سوریه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار العالم، عناصر مسلح حمله خود را با عملیات تروریستی آغاز کردند اما نیروی هوایی ارتش سوریه و هم پیمانان نیروهای سوری، نه تنها مانع از پیشروی عناصر مسلح شدند، بلکه خسارت های زیاد نیز به آنان وارد کردند.
عناصر مسلح پس از متحمل شدن شکست در میدان نبرد، تلاش کردند تا از طریق تونلی که حفر کرده بودند، ایست های ارتش را دراطراف قلعه حلب دور بزنند اما همه مهاجمان درعملیات کمین کشته شدند.

*** آزادسازی مناطق جدید در داریا و حومه شمالی لاذقیه

نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش با پیشروی درداریا در غرب ریف دمشق، برخی از ساختمان ها و مواضع را تحت کنترل خود درآوردند. این نیروها درحومه شمالی لاذقیه نیز درحمله ای گسترده از شش محور، دره باصور، قلعه شلف و قلعه طوبال را از اشغال تروریست ها آزاد کردند.
خبر دیگراینکه، " محمود عبد الكريم بروق" سرکرده جبهه النصره در شهر الرستن حمص به همراه ده تن از عناصر گروه مسلح تحت فرمان وی کشته شدند.
ارتش سوریه و هم پیمانانش حمله گروه داعش به ایست های نظامی در اطراف "جبل ثرده " در دیرالزور را ناکام گذاشتند.


215

پربیننده ترین خبرها