دیدار مسئول حزب النور مصر با لیونی جنجال به پا کرد

دیدار مسئول حزب النور مصر با لیونی جنجال به پا کرد
سه شنبه 22 تير 1395 - 13:14

افشای دیدار محرمانه دستیار رئیس حزب سلفی النور مصر با تزیپی لیونی وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی حنجال سیاسی و رسانه ای گسترده ای به پا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه رای الیوم، افشای دیدار نادر بکار دستیار رئیس حزب سلفی النور و سخنگوی این حزب با تزیپی لیونی وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی واکنش های سیاسی و رسانه ای را در تل آویو و قاهره ایجاد کرده است.

منابع رژیم اسرائیل خبر برگزاری دیدار نادر بکار با لیونی در دانشگاه هاروارد آمریکا در 16 ماه آوریل گذشته را فاش کردند.

رادیوی رژیم اسرائیل به نقل از منابع نزدیک به لیونی گفت: این دیدار عملا اتفاق افتاده است.

منابع رژیم صهیونیستی درحالی برگزاری دیدار یاد شده را تایید کرده اند که خود لیونی از اظهار نظر درباره این خبر خودداری کرده است.

منابع رسانه ای مصری گفتند: دیدار لیونی و بکار بعد از آن صورت گرفت که لیونی درباره درگیری اعراب و اسرائیل در دانشگاه هاروارد سخنرانی کرد.

تایید برگزاری دیدار بکار با لیونی جنجالی در حزب النور ایجاد کرده است. این حزب در عین حال گفته است که درباره برگزاری این دیدار اطلاعی ندارد و درباره این حادثه بررسی و از بکار درباره آن تحقیق خواهد کرد.

به نظر می رسد که روابط مصر و رژیم اسرائیل زمان روی کار آمدن السیسی به قدرت در ماه ژوئن سال 2014 میلادی خوب شده است؛ به گونه ای که سفارت تل آویو در قاهره بازگشایی شده و سفیر مصر به تل آویو رفته است اما مردم مصر همچنان با عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل مخالف هستند.

پربیننده ترین خبرها