تئوری حیات در مریخ قوت گرفت:

اسکلت غول‌پیکر در مریخ! +ویدیو

چهارشنبه 23 تير 1395 - 17:26

جستجوگران موجودات فضایی ادعا کردند که کاوشگر ناسا موسوم به "کیوریاسیتی" تصویری تهیه کرده است که در آن "اسکلتی غول" پیکر در میان صخره های مریخ دیده می شود!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت روسیا الیوم در گزارشی نوشت: نوار ویدیویی از سوی کانال ویدیویی Paranormal Crucible(خانه عجایب)   برروی یوتیوب منتشر شده است که ماهیت  این تصویر را آشکار می سازد؛ منتشرکنندگان این ویدیو ادعا می کنند این ویدیو نگاه ده‌ها ساله به مریخ را تغییر خواهد داد.

این عکس به نظر می رسد بقایای "اسکلتی غول‌پیکر" باشد که شباهت بسیار زیادی به اسکلت انسان دارد.
درخصوص این که این اسکلت متعلق به شخصیتی بسیار مهم باشد که در گذشته بر روری مریخ بوده، هنوز توافقی صورت نگرفته است و بحث و جدل در این خصوص همچنان ادامه دارد.

این درحالی است که برخی دیگر ادعای می کنند که این عکس بیانگر جمجمه بزرگی است که می تواند متعلق به یک پادشاه، یا جنگجوی قدیمی یا چه بسا یک "رهبر دینی" باشد که در قدیم در سطح مریخ می زیسته و زندگیش به شکل فاجعه آمیزی پایان یافته است.

عاشقان تئوری موجودات فضایی می گویند: این عکس نظریه احتمال وجود حیات بر روی مریخ در زمان های گذشته را پشتیبانی می کند زیرا کاوشگر کیوریاسیتی پیشتر نیز تصاویری تهیه کرده بود که به جمجمه دایناسور شباهت داشت!

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها