رای الیوم: عربستان مصداق چوپان دروغگو است!

رای الیوم: عربستان مصداق چوپان دروغگو است!
چهارشنبه 23 تير 1395 - 21:25

روزنامه "رای الیوم" با اشاره به پخش گزارشی در شبکه سعودی "العربیه" که ایران را دومین کشور نژاد پرست جهان دانست، این شبکه را مصداق واقعی "چوپان دروغگو" توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، روزنامه رای الیوم در این گزارش نوشت: شبکه العربیه برای اثبات دروغ خود، این ادعا را به تحقیق یک موسسه سوئدی نسبت داد و این گونه با خوشحالی وهلهله برخی عربستانی هایی مواجه شد که گمان کردند این خبر از جانب یک منبع بی طرف منتشر شده است.

آنها تاکید کردند که این تحقیق از سوی مراکز تحقیقاتی سعودی منتشر نشده است و با دلایل قاطع ثابت می کند که ایران نه تنها نژاد پرست، بلکه تروریست هم هست!

دفاع سوئد از ایران!

واقعیت این است که این خوشحالی سعودی ها چندان ادامه نداشت زیرا دولت سوئد از شبکه العربیه خواست تا لینک اصلی این تحقیق ادعایی منتسب به سوئدی ها و منبعی که آن را منتشر کرده است اعلام کند، اما شبکه العربیه تا این لحظه طبق عادت همیشگی خود منبع این تحقیق را منتشر نکرده وبه سوالات دولت سوئد در این زمینه پاسخ نداده است.

چوپان دروغگو!
روزنامه رای الیوم در ادامه نوشت: شرم آور است که العربیه وعربستان با استفاده از اطلاع رسانی دروغین وارد معرکه سیاسی بر ضد ایران شوند و تحقیقی خیالی را به کشوری نسبت دهند که خود این کشور از آن بی خبر است.
این روزنامه افزود: بهتر است شبکه های سعودی خود را به سطح مناسبی از اخلاق و فعالیت حرفه ای برسانند درغیر این‌صورت روزی فرا خواهد رسید که عربستان و این شبکه‌ها به چوپان دروغگو تبدیل می‌شوند و به علت افزایش دروغ ها دیگر کسی حرفشان را باور نمی‌کند!.

به نوشته رای الیوم، عنوان به کار رفته از سوی العربیه در خبر "ایران دومین کشور نژادپرست جهان " ،هرچند برای سعودی‌ها جذاب و خوشحال کننده بود اما این دروغ دوامی نداشت!!

213

پربیننده ترین خبرها