چراتروریستها شهروندان حلب رابه خاک وخون می کشند؟

پنج‌شنبه 24 تير 1395 - 14:31

حلب (العالم) – خبرنگار شبکه العالم در شهر حلب واقع در شمال سوریه گزارش داد: گروه های تروریستی با گلوله باران محله های امن شهر حلب در صدد سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در میدان نبرد هستند.

خبرنگار شبکه العالم تأکید کرد، حملات تروریست ها ظرف شش روز گذشته منجر به شهادت بیش از 60 شهروند و زخمی شدن صدها نفر دیگر شده است.
از ابتدای عملیات اخیر ارتش در شهر حلب گروه های تروریست به طور پیاپی متحمل شکست شده اند و همین امر باعث شده است تا آنها اهالی حلب را گلوله باران کنند که در نتیجه حملات به مناطق مسکونی تلفات انسانی و مادی سنگینی بر این شهر وارد آمده و شماری از مردم بیدفاع شهید و زخمی شده اند.

 شهادت 63 شهروند سوری با گلوله باران تروریستها

زاهر حجو رییس پزشکی قانونی در حلب روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار العالم ابراز داشت: از جمعه گذشته تا کنون 63 نفر شهید شده اند که بیش از 35 نفر آنها زن و یا کودک هستند. بیشتر کسانی که شهید و زخمی شده اند از اهالی منطقه الفرقان و باب الفرج و الجمیلیه بوده اند.
ساکنان شهر حلب از سومین روز عید فطر تا به امروز با بیش از 60 شهید و 400 زخمی بر اثر گلوله باران محله های الفرقان و باب الفرج و المیدان و بخش قدیمی السریان از سوی گروه های تروریست بهای گزافی پرداخته اند.

ادامه گلوله باران مناطق مسکونی حلب از سوی تروریست ها
یک شهروند سوری در گفت وگو با العالم اظهار داشت: از سومین روز عید فطر تا به امروز در نتیجه حملات وحشیانه همه جانبه باندهای مسلح در رنج و عذاب به سر می بریم.
وی افزود: ما با وجود همه این جنایت ها و بارش گلوله های تروریست ها، آماده جانفشانی هستیم و درکنار ارتش و پیشروی آنان در تمامی جبه های شهر حلب ایستاده ایم.
اهالی حلب با وجود شدت گرفتن خطرات، به زندگی روزمره خود ادامه می دهند زیرا آنها مطمئن هستند که پیروزی شهرشان به ویژه پس از پیروزی های اخیر ارتش سوریه و همپیمانانش در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.
گروه های تروریست هر روز بیشتر از روز قبل در مناطق درگیری در شهر حلب و حومه آن ناکام می مانند، و همین امر باعث شده تا آنها آتش خشم خود را بر سر شهروندان، زنان و کودکان شهر حلب فروریزند.
209ـ 211

پربیننده ترین خبرها