سفیر جدید صهیونیست‌ها در راه قاهره

سفیر جدید صهیونیست‌ها در راه قاهره
پنج‌شنبه 24 تير 1395 - 16:48

سفیر جدید رژیم صهیونیستی به زودی ماموریت خود را در قاهره آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع صهیونیستی اعلام کردند که «دیوید گوورین» سفیر جدید رژیم صهیونیستی در پایتخت مصر، از یکشنبه آینده ماموریت خود را آغاز می‌کند.

رادیو رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه گزارش داد که دیوید گوورین از یکشنبه آینده به عنوان جانشین «حاییم کورین» و سفیر جدید این رژیم ماموریت خود را آغاز می کند.

گوورین (53 ساله) که پیش از این رئیس بخش اردن و کشورهای مغرب عربی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بوده و در دهه نود قرن گذشته نیز منصب دبیر اول سفارت این رژیم در مصر را بر عهده داشته، اواسط فوریه گذشته به عنوان سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره انتخاب شد.

این در حالی است که در نوامبر سال 2012 محمد مرسی رئیس جمهور اسبق مصر به دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، سفیر این کشور را از تل آویو فراخوانده بود. انتشار این خبر در حالی است که سامح شکری وزیر خارجه مصر روز شنبه در سفری به قدس اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

رسانه های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که دیدار نتانیاهو و شکری در قدس اشغالی در فضای مثبت صورت گرفت و شکری پس از این دیدار طی اظهاراتی در کنفرانس خبری با نتانیاهو در قدس اشغالی گفت که سفر وی به اسرائیل در راستای دیدگاه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور در خصوص تحقق صلح در منطقه صورت گرفته است.

مصر نخستین کشور عربی است که با رژیم صهیونیستی در سال 1979 توافقنامه صلح امضا کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها