عزیمت شاه عربستان به مقصد نامعین!

عزیمت شاه عربستان به مقصد نامعین!
پنج‌شنبه 24 تير 1395 - 18:59

العالم ـ دیوان پادشاهی عربستان، اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز، برای یک "مرخصی ویژه"، این کشور را ترک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ملک سلمان امروز پنجشنبه 14 ژوئیه (24 تیر) به همراه شاهزاده ترکی بن هذلول بن عبدالعزیز، شاهزاده نایف بن سلمان بن عبدالعزیز، شاهزاده بندر بن سلمان بن عبدالعزیز و شاهزاده راکان بن سلمان بن عبدالعزیز، جده را ترک کرده است.

به گفته خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، در این سفرهمچنین شماری از وزرا از جمله وزیر دارایی و عبدالله بن عبدالعزیز ربیعه مستشار در دیوان شاهی و ناظر بر مرکز امدادرسانی و فعالیتهای انسادوستانه "ملک سلمان" و نیز خالد بن صالح العباد مسئول مراسم شاهی و نیز رییس امور ویژه، همچنین حمد بن محمد العوهلی رییس گارد شاهی و عقلاء بن علی العقلاء معاون رییس دیوان شاهی و تمیم بن عبدالعزیز معاون منشی ویژه ملک سلمان، پادشاه را همراهی می کنند.

خبرگزاری واس مقصد پادشاه عربستان را اعلام نکرد؛ اما گزارشهای رسانه ای حاکی از سفر پادشاه به مغرب برای حضور در مراسم عروسی یکی از پسرانش در شهر طنجه است.

به گفته برخی مطبوعات سعودی، اغلب هتل هایِ درنظر گرفته شده در شهر البوغاز رزرو شدند و به منظور استقبال از عروس و داماد و خانواده شاهی و مهمانان ملک سلمان به مدت یک ماه، از 12 ژوئیه جاری تا 12 اگوست آینده، تزیین شدند.

7- 210

پربیننده ترین خبرها