ویدیو؛ هدیۀ شرکت هندی برای سر عقل آوردن ترامپ!

پنج‌شنبه 24 تير 1395 - 22:26

العالم ـ یک شرکت هندی برای دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، محموله‌ای از چای سبز ویژه "تصفیه ذهن" ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت هندی "TE-A-ME" در یک فایل ویدئویی که در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شد، آورده است که "دونالد ترامپ تمام جهان از جمله مکزیکی ها، مسلمانان، یهودی ها، سیاهان، زنان، مهاجران، دموکراتها و حتی جمهوریخواهان را نگران کرده است. ما نمی توانیم جلوی او را بگیریم؛ اما شاید بتوانیم او را تغییر دهیم"

به نوشته روسیا الیوم، این شرکت هندی با بیان اینکه تلاش خواهد کرد تا هدف خود را از طریق چای سبز محقق سازد، افزود: "آقای ترامپ عزیز، مقدار زیادی چای سبز طبیعی برایتان ارسال می کنیم، این چای بدن را از رادیکال های آزادِ مُضر پاک می سازد و در تصفیه ذهن و جسم و بازیابی تعادل بدنی نقش دارد و مسلم است که انسان ها را باهوش تر می کند، آقای ترامپ! لطفا به خاطر خودت و آمریکا و به خاطر تمام جهان، این چای را بنوشید"!

این شرکت هندی، با هدف تشویق کاربران به منظور دعوت از ترامپ برای نوشیدن این نوع چای، فراخوانی در شبکه های ارتباط اجتماعی به راه انداخته است.

محموله 6 هزار کیسه چای در تاریخ 11 ژوئیه به برج  "Trump Tower" در نیویورک ارسال شد؛ اما "اسمیت شاخ" مدیر شرکت هندی مزبور در گفتگو با خبرگزاری نووستی روسیه اظهار داشت که تاکنون پاسخی از ترامپ دریافت نکرده است.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها